Asla izleyemem. Korkarım, gece uyumak benim için büyük bir problem olur. Sinemada izlerken bile popcornum kendini yerde buluyor o kadar kalabalıkta 😅 tek başıma nasıl izleyim. En iyisi aksiyon, macera ve komedi türündeki filmleri izlemek 🥳
Eskiden çok korkardım yanımda biri olsa bile izleyemezdim o yüzden çok merakım vardı. Şimdi tek başıma açıp izliyorum pek etkilemiyor. Yatmaya giderken sıkıntı sadece😅
Korku filminin güzelliği zaten tek başına izlemekten geçiyor. Arkadaşlar ile de zevkli oluyor ama bazen aradan bir parazit çıkıp film izlerken yorum yapabiliyor. Onun için bence en iyisi tek başına izlemek.