KScanlar, süper kahraman filmlerini seversiniz sevmezsiniz ama son yıllarda hep süper kahraman filmleri revaçta. Sony örümcek adam haklarına ve onun evreninde geçen iyi veya kötü karakterlere sahip. Bu yüzden örümcek adam Dünya'da en beğenilen süper kahraman. Nedense örümcek adamlı filmler çekmek yerine Zarar ettiği filmler çekip duruyor aslında zarar etmiyor izleyiciyi kandırma yoluna giderek kar elde ediyor. Morbious filminde olduğu gibi.
Fakat insanlar artık uyandı venom 2 ve Morbious başarısızlığı yüzünden düşük puanlar veriyor güven kaybediyor böylece bundan sonra çıkacak olan "Kraven Hunter, Madame Web" gibi filmlere hangi güvenle gidip izleyecekler belirsiz.
Onlar yetmezmiş gibi yenilikler de deniyor son çıkan haberlere göre Porto Rikolu şarkıcı Bad Bunny'nin canlandıracağı El Muerto filmini çekmeye hazırlanıyor. Film 2024 yılında çıkacak.
El Muerto : bir güreşçi gücünü maskesinden alıyor bu güçle 30 - 40 ton kaldırıyor insan üstü güçlere sahip adı pek bilinmeyen birisi.
Zaten çıkan tüm filmler örümcek adamla bağlantılı fakat örümcek adamsız çekmeye devam ediyor Sony. Örümcek adam varmış gibi haberleri yayılarak insanlar var diye sinemaya gidiyor. Bu gidişe dur demek ve örümcek adamı dahil etmezse filmlere çok kötü zarar edecek.
Sizce örümcek adamsız filmler çekerek Sony neden kendi ayağına sıkıyor?
Tamam da hocam insanlar da keriz değil. Örümcek adama çizgi romanlarda kısacık yan rollerde düşman ve sonradan dost olmuş ismi cismi bilinmeyen ama sağda solda spekülasyon haberler yaydırıp filmlere ester eggler koyup örümcek adamda var bu filmlerde diyerek piyasa yapmaya çalışması imdbde puan düşürüyor.
Bu gidişle örümcek adamada güvenlerini kaybettirecekler. Dahil etmek zorundalar yeni filmlere örümcek adamı. Belki hadi Kraven Hunterda da olmayabilir sonuçta karısı ile bir bilim adamı afrikada vahşi hayvanları koruyorlar avcılara karşı ama madame Web tamamen örümcek adamla bağlantılı onada koymazlarsa pes der insan.
Senin düşündüğün kadar teferruatlı düşünmüyorlardır. Piyasayı koklamak acaba bir başarı elde edebilecekmiyiz diye sırf hobi olsun diyede yapıyor olabilirler. E sonuçta reklamın iyisi kötüsüde olmaz birde tecrübe olur
Sony ne hikmetse inatla spiderman üzerinden yapıyor ve iyice batmaya başladı
0
0 Yorumla
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Sony, "El Muerto filmini çekiyor" zarar edeceğini bile tutmayacak kahraman filmlerini çekerek neden kendi ayağına sıkıyor?
En İyi Cevaplar