Star Wars evreninde pek çok ikonik uzay aracı var.
Hepsinin görünüşü, yapısal özellikleri, tarzı, yansıttığı havası ve hangi tarafta yer aldığı filmin sevenleri tarafından bu araçları özel kılıyor.
İsyanın simgesi: Millennium Falcon






imperial star destroyer'ı isterdim. asileri sindirmeyi çok iyi başardığını düşünüyorum o yüzden hayranım.
O tek başına kullanılmıyor yalnız. Koca bir ekip lazım :)
beni fazla küçümsüyorsun bu kabul edilemez ben kullanırım! kjanjsdkdfşdf
Peki, inandım :)
teşekkürler.
Rica ederim 🙂
Cevap
0Cevap
@Mandarinia bey bende yükseklik korkusu var😀😀
Yanıtının tamamen alakasız olduğunun farkında mısın?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar