Ve hangi Film olucak😃
En son hangi filmi izlediniz ve nasıldı?
Ve hangi Film olucak😃
'' Remember me ''ızledım dun... yalan yok bu filmi (robert pattinson) var dıye izledim aksi takdirde 11 eylül saldırılarını provoke eden bir filmi kolay kolay film list'ime dahil etmem.
Bana göre romantik dram kategorisinde tam ayarında bir filmdi çok fazla mesaj beklentisine girmeden izlenebilir. Ama bu boş bir film olduğu anlamına gelmesin, filmde çok güzel zaman göndermeleri var. Özellikle esas kızın yemek siparişiyle birlikte tatlı siparişini vermesi zaman kavramı üzerine insanı düşünmeye itiyor. Film bittiğinde "sonsuz bir vaktimiz varmış gibi harcadığımız zamanın ne kadar kıymetli olduğunu yemeğin sonunda tatlıyı yiyemediğimizde farkediyorsun ey insan oğlu anı yaşa çocuğu sev sevgiyi koru." mesajı yüzümüze çarpılıyor
Wow çok güzel anlattın ellerine sağlık, teşekkürler 🥰
🌷🌷
Bu aralar zaman buldukça film izliyorum.
Hacker (güzeldi)
Boynuzlar ( idare eder ama yine de gğzel sayılır)
Dont look up ( güzel sayılır)
Enigma ( konu güzel oyunculuk ya da çekim birwz vasat)
Çöl Gezegeni ( içlerinde en beğendiğim ) Bir de okuduğum Kasyopya Celsesinde geçen bilgiler gibiydi sevdim oldukça.
Wall-e ( izlemek için bekliyor )
Wow yorumun için teşekkürler.
Yarısını izlemedim 😃
Listeme ekliyorum 🤓
🍀🤝
Wall-e izledim. Animasyon filmi ama çok beğendim 😊
Eveet bende çok severim 😍
Cevap
14Cevap
Valla en son Togo filmini izledim çok güzeldi.
Konu ne?
Kızak köpeğinin hikayesi. Zorlu kış günlerinde şehire uzak yerden hasta çocuklar için ilaç gelmesi gerekiyor ve yollar kapalı olduğu için şehirde yaşayan ve kızak köpekleri olan bir adam tehlikeli ve uzun bir yolda bu görevi üstleniyor. Duygusal bir insansanız ve hayvanları seviyorsanız filmi tavsiye ederim.
Çok güzel teşekkürler ☺️
Rica ederim..
En son görümceyi izledim
Gubse Özayın olduğu bütün filmler
Beni güldürmeyi basarıyor
Bergen.
Aslında korku filmine gitmek istedim ama vizyonda yoktu en iyi olarak ve saati bana uygun olarak Bergen vardı ona gittim. Çok etkileyiciydi pişman etmedi beni..
Teşekkürler 🤩
Ne demek😊
Yok artık
Tamam ben yaşım itibariyle sinemada izledim ama o antika filmi sen nereden buldun badabum😁
Antika Film iyidi beğendim :)
Bergen ama hiç beğenmedim tip olarak cukkk oturan Farah oyunculukta pek iyi değildi bana göre çok zayıf kaldı, onun dışında kamera arkası ekip mükemmel iş çıkarmış diyebilirim.
Önceden izlemiştim ama tekrar izledim Deadpool'u ✨ Bence çok eğlenceli. İnsan sıkıldıkça açıp izleyebilir. 🥳
Ben film izlemiyom
Genelde grafik analiz peşindeyim
Oda güzel :)
Hangi oda
En son bugün 3. kez 7. Koğuştaki Mucize filmini izledim
Sinemada Bergen'in filmini izlemiştim. İnternette ise yaşamaya değer filmini.
Deep Water
Az önce izledim, ruhumu darladı biraz ama fena değildi.
The wolf of wall street, idare ederdi uzundu sonlara doğru ileri sardım falan pek izlemedim
shindlerin listesi izledim 3 saatlik bi film tarih çok iyi yansıtılmış
Hayvan Çiftliğini izlemiştim.
İbretlikti.
cut.
Fanstastik canavarların ilk filmini izlemiştim güzeldi
Aynı yıldızın altında diye bir film var çok duygusal tavsiye ederim aglatirr
Severance izlemiştim en son
Konu?
Hmmm bende izlerim bi ata. Teşekkürler ☺️
Geçen gün sihirbazlı bi filmi izledik güzeldi
İsmi nedir?
Kurtlar Vadisi izledim
Aşk tesadüfleri sever 2 izledim ya iyiydi valla
Kelebeğin rüyası. Harikaydı
Cnmmm p*rno film izledim cnmn
Red notice hiç güzel değildi beğenmedim
Benjamin Button ın Tuhaf Hikâyesi idi
Dizi izledim en son
Hangi diziyi
Yabancı olarak Breaking bad.
Buz devri izledim.
Nasıldı?
Ghajini
Brekin bad
Çığlık 5
Genelde yeşil çam filmlerini izliyorum.
Flu izledim cidden çok iyiydi
Uncharted güzeldi
Togo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?