@SakarIQ aynen, kılıcımı da kendim döveyim. demircilik yeteneğim de olsun. örs başında alnımdan akan terler cossss etsin sıcak metale damlayınca. Akşamları da handa bira içe içe sızayım.
@SakarIQ bak, sessiz olduğun için severdim seni. boş adama tahammül edemeyen sert yapılı, genelde işine bakan bi adam olduğumdan, handa rastlarsan uğra bi bira ısmarlarım sana da.
Bir senaryo kuralım o zaman bir krallığın kiralık askerleriyiz amacımız orduyu düzeni korumak ve yer altındaki Cenehhem portalından çıkan iblisteri haklayıp portal yok etmek nasıl 😜
Yorgun ve sert bakışlı, kirli sakallı, üstü başı demir dövmekten pas pis içinde, bej bi atletimsi bişey var üzerimde eskimiş biraz. Çok uzun değil ama iri. Saçım yok. Bileklerimde kumaş sarılı böyle şerit şerit. Ellerim nasırlanmış demir dövmekten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Black colverde Luck gibi seri pençd ve çizme tarzı yıldırımlı
Cüş harika.
Çüş değil Vov
Bu tarz soruların olursa hep yoruma gelirim
Vaow..
ben warrior olayım, eşşşşek gibi bi kılıcım olsun sağa sola sallaya sallaya milleti ikiye böleyim.
AY ÇOK GÜLDÜM DNKSALAO
Berserk tarzı yani
@SakarIQ aynen, kılıcımı da kendim döveyim. demircilik yeteneğim de olsun. örs başında alnımdan akan terler cossss etsin sıcak metale damlayınca. Akşamları da handa bira içe içe sızayım.
Gelin ordu kuralım xd
Ben karakterim asai tarzı sesiz asosyal çevik ve hızlı keskin ve ani hareketli 😅
Bana hız ve kritik atak ön planda birde gizli ani atak
Ben komutan okçu anime kızı oluyim bari "hğyğaa!" Diye bağırırım arkada xd
@SakarIQ bak, sessiz olduğun için severdim seni. boş adama tahammül edemeyen sert yapılı, genelde işine bakan bi adam olduğumdan, handa rastlarsan uğra bi bira ısmarlarım sana da.
kuralım da amaçsız pek savaşacağımı düşünmüyorum. inandığım bi amaç olmalı bir noktada.
Bir senaryo kuralım o zaman bir krallığın kiralık askerleriyiz amacımız orduyu düzeni korumak ve yer altındaki Cenehhem portalından çıkan iblisteri haklayıp portal yok etmek nasıl 😜
@SakarIQ aha sqtim şimdi analarını, kılıcımı verin dlkjngkd
Ay bunu resmederim ben. Herkes karakter görünümlerini tanıtsın çizeyim bende xd @SakarIQ @Lucyci
Gerek kalmadı yıldırım gibi yardım hepsini mega tunder balats
@SakarIQ ben biraya devam o zaman kdfggd
Ulan umursayin beni
Luck siyah saçlı hali ve siyah sakallı hafif kaslı
Tamamdır 👍🏾
Ve yüzünde maske var kapşonlu loldaki zedd imajlı
DC varsa geleyim konuşak
@Lucyci sende söyle bakayim
Olur Kerime#2417 Dx
Discord mu
İstek attım
Yes
@Lucyci seni bekliyoruz
Yorgun ve sert bakışlı, kirli sakallı, üstü başı demir dövmekten pas pis içinde, bej bi atletimsi bişey var üzerimde eskimiş biraz. Çok uzun değil ama iri. Saçım yok. Bileklerimde kumaş sarılı böyle şerit şerit. Ellerim nasırlanmış demir dövmekten
Tamamdır! Sende dc gel grup kuralım : )
Ov iyi bir karakter kıyafet tarz da ekle
Ninja olup rasengan yapmak isterdimm, rasengannnn!!!
Ne ara narutoya geçtik lan fksndkwmskak xd
O zaman samuray olayım tahta kılıçla. Gintama'daki gibi jshxncj
sabakuno gaara kesinlikle karakterimi yansıtıyor
Shingeki no kyojin-eren
Oha. Shingeki no kyojin izleyen birisi daha.
"ymirin insanları, ben Eren Yeager."
Falan diyip %80lik kısmı yok etmeyeceksin umarım xd
Sonuna kadar eren djsjs
Eren adalettir falan diyormuşum.
Kira adaletti olcak o pardon
Eren haklıydı
Eren is justice sjsjss
EVET DKDKKSKA
Hayvanlarla konuşan birisi olmak isterdim
Timur gibi fillere emir vermek falan djslakskama
Daha çok kedi köpeklerin ve kuşları anlamak dertleriyle ilgilenmek
Liseli kız veya cocuk
Ruhların Kaçışında ki Hakuuuu *-*
berserker
Oo.
tatakaeeeee