Günümüzde Türkiye de Gündüz kuşağı programlar TV ler de revaçta Seksenli yılların sonunda ABD de yaygınlaşan kurgusal olaylar ile TV showlar Ülkemiz de de çok izlenmeye başlandı Program öncesi sıradan insanlar ya da yapımcı ve modellik ajanslarından seçilen oyuncular ile insanları eğlendirmek ve Reyting rekorları kırmak isteyen televizyon programlarındaki bu kuşak programları nasıl değerlendiriyorsunuz eğitici mi yoksa itici mi?
Gündüz Kuşağı TV Programlarındaki Kurgusal Olayları Nasıl Değerlendiriyorsunuz?
Hiç birisine bakmıyorum. Bakmayı tercih etmiyorum. Evlendirme programları olduğu zaman da sevmezdim. Bunca gereksiz programı, insanı ekrana çıkarana kadar daha faydalı bilgi içerikli ve şhov amacı gütmeyen programların olmasını isterdim. TV'ye bakmıyorum. Gereksiz diziler, programlar yüzünden.
😂😂ilk başlar da annem de gerçek sanıyordu ona bunların kurgu olduğunu inandırmak çok zor oldu ayrıca sosyal medya da Seda nın programına çıkan bu oyuncular utanmadan bir de biz rol yapmıyoruz diyorlar 😊😂demek ki para tatlı geldi herkes usanmış bunlar dan ya
Bazen annem ile bende çok izleriz ama bizim tv deki gündüz kuşağındaki oyuncular rol konusunda çok iyi değiller ben program yapsam en azından ajans ya da yapımcı firmalar dan kaliteli oyuncular alırdım Seda nın programındakiler iyi rol yapamıyor