Seviyorum bizdeki fark bence içinde komedi olması yani yabancı filmlerde özellikle korku filmlerinde komedi olduğunu pek görmedim veya rastlamadım belki de vardır ama biz de bu konuda gerçekten başarılı olduğunu düşünüyorum Yani hem korkup hem de gülen tek ülke sanırım 😂
Yok be korku filminin üzerimde etkisi tamamen 0. Gerçek anlamda 0. Çünkü benim kafa mantıksal çalıştığından ister istemez tüm bunların makyaj, bir kaç görsel efekt, biraz oyunculuk ve biraz da beyin dalgalarını dengesiz hale getirecek hertzte müziklerden oluştuğunu analiz ediyor ve hiç bir heyecanı kalmıyor. Biraz boktan bi durum
Birçok yerli korku filmini izledim. Çünkü normalde korku filmi seven bir insanım. Fakat bizimkiler nedense şu ayet, cin ya da büyü filmi modundan çıkıp bir türlü kalıpları yıkamadılar. Aralarında nadirde olsa güzel ve kaliteli filmler çıkıyor ama bana göre genel olarak vasat altı filmler.
Ben çok fazla film izlerim bu sebeple gerek yerli gerek yabancı korku filmlerinin bir çoğunu izledim.. Beni etkileyenler de olmuştur ama korku filmi aşığı biri olarak sanırım artık etkilenme konusunda sorun yaşıyorum, kaliteli yapım çok zor çıkıyor.. Keyifli akşamlar..
korku türünde dabbe 4 cin çarpması bana göre musallattan daha başarılıdır ve mantığı oturtulmuş bir film. gerilim olarak beyza'nın kadınları güzeldi psikolojik-gerilim tarzında. kabuslar evi serisinden kaçan fırsatlar limited ve takip de hiç fena değildir
Türk yapımcılar korku filmi yapmaktan anlamıyor ya varsa yoksa cinli hocalı filmler anca gülüyorum, biraz vizyonu genişletseler güzel şeyler çıkartacaklarından eminim. 1-2 defa şans vermek için gittim her seferinde yarım bırakıp salondan çıktım 👎
Ben korku filmlerinin hastasıyım diyebilirim. Ama bazen de bu benim için sıkıcı olabiliyor çünkü bugüne kadar hiçbir korku filmi benim istediğimi veremedi henüz, boş boş izliyorum korku falan olmuyor 😄