into the night izlemiştim, bunun üstüne bu dizinin çıkması acaip hoşuma gitti. Öyle tatlı yapmışlar ki, into da ki tüm anlamadıklarımızı yakamoz da bir bir işlemişler.
Ha eleştirecek şeyler de var, Misal, gidiyosun iskenderun limanına çevredeki tüm evlerin lambaları yanıyor. Bu demek oluyor ki, elektrik santrallerinin hepsi calısıyor ve birileri hala kontrol ediyor. İkicisi Koskoca askeri birlik, 3-5 yamyamdan kaçışını komik bulmuştum :)
En İyi Cevaplar