Buz Devri filminin yaratıcısı Blue Sky Studios, şirketin kapanmasıyla bir veda videosu hazırlamış. Bahtsız sincap Scrat sonunda palamudunu yedi çok duygusaaaaalll 🥹
Buz Devri çekileli 20 kocaman sene olmuş, vay be.
Bu şerefsiz yüzünden az gerilmedik. Çocukluğumuzun gerilim filmiydi resmen. Neyse sonunda yedi, afiyet olsun. Birde sigara uzatın kardeşime. Yemekten sonra iyi gider.
Blue Sky'ın Disney'e geçmesinden sonra izlemedim, çoktan yemesi lâzımdı Scrat'ın palamudunu diye düşünüyorum çünkü başarısını gittikçe kaybediyordu. Yine de ilk bölümüyle çocukluk ve anı kokuyor; Sid efsane olarak kalacak aklımda.
Cevap
6Cevap
Bozulmuştur abla o palamut :( Scrat Hastanede serileri başlar :(
Sonunda yedi gari çok şükür 😂😂
😢 vay be yedi demek.
Buz devri yeni filmi çıkmayacak mı hiçç🥲
Vay be olmuş mu o kadar
20 yildir ayni palamudun pesinde kosuyordu
Çok üzücüüüü
Akepe de bitse keşke
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?