En sevdiğim 3 netflix dizisi güzel soru. Ama hepsi de bebeklerim benim. İlk olarak ise netflixte ilk izlediğim dizi olduğu için Altered Carbon diyorum. Bol aksiyon bilim kurgu türünde enfes bir yapımdı. Eski bir üstün yetenekli asker olan elçiyi yıllar sonra başka bir bedende tekrar diriltiyorlar. Ve onu dirilten kişi askerden kendi cinayetini çözmesini istiyor. Dizi 2 sezon ve ilk sezonda ki sarışın abi ikinci sezonda yerini zenci bir abiye bırakıyor. Ben çok beğenmiştim.
Bir diğer dizi ise herkesin bildiği gibi Squid Game efsane yapım olmuş kore yapımlarını pek izlemem normalde ancak o diziye bayıldım. Konusunu zaten biliyorsunuzdur. Ya kazan, ya da öl..
Üçüncü dizi Witcher tabi ki. Eski bir video oyunundan diziye uyarlanan fantastik türünde ki bu diziyi de çok beğendim tabi ki karakteri taşıyanın Henry Cavill olduğunu unutmayalım o varsa nasıl sevmeyelim ki. Konusu da hadim yaratık avcısı olan Witcher kaderine bağlı olduğu ciri adlı bir kız ile kavuşma serüvenini anlatıyordu ilk sezon. Yaratıklar, elfler, Witcherler, cadılar, krallıklar dizide ne ararsan var oğlu var.
Ve bir tane de bonus bırakıyorum buraya. Taboo dizisi. 3 yıldan fazladır dizinin ikinci sezonunu bekliyorum ben. Daha netflixe geçen ay geldi dizi. Ama 3 yıl önce izlediğim dizidir ve Tom Hardy'nin hem yazıp hem yönetip, hem oynadığı dizidir. Dönem, dram aksiyon türünde ki dizi çocukken annesinin büyücü olması nedeni ile doğduğu topraklardan annesi ile birlikte sürülen bir adamın hayatını anlatıyor. Yıllar sonra babası ölünce doğduğu topraklara hakkı olan her şeyi söke söke almaya geliyor. Ve tabi ki ınu yetiştiren büyücülerin de katkısı ile bambaşka bir James Keziah Delaney izliyoruz dizide. Ben 3 yıldır bekliyorum yeni sezonu bakalım. Garibin yüzü gülür mü agunum. Ahah işte benim ilk 3 ve 1 dizim bu şekil.