Diziler tartışma programları ve haber kanallarının çokluğundan dolayı televizyon izlemekten soğuyor musunuz?

Diziler ve tartışma programlarından dolayı televizyon izlemekten soğuyor musunuz?
Gerek dizilerin eskisi gibi kaliteli olmayışından gerek kafa şişiren tartışma programları gerekse mantar gibi çoğalan haber kanalları ve TV kanallarının çokluğu kısacası televizyon programlarının ve kalitesizliğinden dolayı televizyondan yüz çevirdiğiniz ve televizyona eskisi gibi rağbet etmediğiniz oluyor mu?
Bana kalırsa ben televizyona eskisi gibi itibar göstermiyorum Nedeni artık televizyon programları dizileri artık eski 90'lı ve 2000'li yıllardaki gibi kaliteli ve eğlenceli değil ve çoğusu da ahlak bozucu kimin eli kimin cebinde belli değil anlayacağınız o yüzden televizyon eskisi gibi pek izlemiyorum hoşuma giden bir şey bulursam izliyorum onun dışında akşam saat 19:00'da FOX'ta Selçuk Tepeli'yi izliyorum o kadar onun dışındaki zamanımın çoğunu internette geçiriyorum Artık televizyon eskisi gibi ilgimi çekmiyor
Diziler tartışma programları ve haber kanallarının çokluğundan dolayı televizyon izlemekten soğuyor musunuz?
Cevapla