Dizilerde veya filmlerdeki en sevdiğiniz sahne nedir?
Aklınızda en çok kalan sahne de olabilir. Güzel, korkunç, gerilim dolu, aksiyon dolu, heyecanlı vb. farketmez; maksat kaliteli, güzel bir sahne olsun.
Daredevil court scene (Daredevil mahkeme sahnesi)
Bu sahne son zamanlarda hiç aklımdan çıkmayan, çok beğendiğim bir sahne. Öyle ki Punisher'ın (Jon Bernthal) bu sahnedeki repliklerinin neredeyse tamamı ezberimde 😅😂
Güncellemeler
+1 yıl
Videonun ortalarından başlayın, ilk yarısını izlemeseniz de olur.
Güncellemeler
+1 yıl
KS sorumu neden kimse görmedi?
Dizilerdeki veya filmlerdeki en sevdiğiniz sahne nedir?
Neden böyle çıldırıyor Punisher? Olayı anlatsana arka planını merak ettim.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kendisi seri katil olduğu için mahkemeye çıkarılınca avukatları da onu savunmak için Punisher'a "ben suçluyum" gibi vb. şeyler söyleme demişlerdi ama o kötü insanlara yaptığı şey için "bunları bir daha yaparım" tarzı şeyler söyleyerek çıldırıyor.
Hayır; onun iyi biri olduğunu ve yardıma ihtiyacı olduğunu, şehrin onun gibilere yani şehrin kahramanlara ihtiyacı olduğunu vb. o tarzda şeyler söylüyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Günaydın,
Genelde en anlamlı sözlerin geçtiği ya da en aksiyonlu sahneleri severim. Ama sahne çok kan ve vahşet içeriyorsa hiç hoşuma gitmez.
Size de günaydın. 😊
Genelde korku, gerilim tarzı filmler izlemeyi sevdiğim için işkence, kan, vahşet içeren sahneleri çok severim
Otel filmindeki sahneleri örnek verebilirim https://youtu.be/C-tW09SKG4Y
Manyak bir sahne 😂
Bayılıyorum bu tür sahnelere
Neden böyle çıldırıyor Punisher? Olayı anlatsana arka planını merak ettim.
Kendisi seri katil olduğu için mahkemeye çıkarılınca avukatları da onu savunmak için Punisher'a "ben suçluyum" gibi vb. şeyler söyleme demişlerdi ama o kötü insanlara yaptığı şey için "bunları bir daha yaparım" tarzı şeyler söyleyerek çıldırıyor.
Daredevil, Punisherın pişman olduğunu mu söylüyor ki?
Hayır; onun iyi biri olduğunu ve yardıma ihtiyacı olduğunu, şehrin onun gibilere yani şehrin kahramanlara ihtiyacı olduğunu vb. o tarzda şeyler söylüyor.
Yani pişman dese pişman değilim ben suçluyum demesini anlardım da şimdi garip geldi. Ama sahnr çok iyiydi :))
Haahah aynen.
Shaneee üzümlü kekiimm
Adam efsane yaaa