2013 yılında Türkiye'nin ilk interaktif dizisi olan 1 Kezban 1 Mahmut 20 bölüm sürmüştü ve 2016 yılında da 1 sinema filmi ile sonlanmıştı. Kendi adıma izlerken eğlendiğim, güldüğüm dizilerden bir tanesidir. İftar saatlerinde artık bana eşlik edecek olan dizidir aynı zamanda. Esrarengiz Dayı bölümü efsane. 😅Kıyamüyrüm sanaa.. 🦁
İzledim. Amatör bir yapım olarak zaman zaman güldüren zaman zaman sıkan bir diziydi. Tamamını bitirmemiştim o zaman ne olduysa. Sonra hayatıma çok bir şey katmadıgini farkettiğim için dönüp denemedim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
İzledim. Amatör bir yapım olarak zaman zaman güldüren zaman zaman sıkan bir diziydi. Tamamını bitirmemiştim o zaman ne olduysa. Sonra hayatıma çok bir şey katmadıgini farkettiğim için dönüp denemedim.
İzledim izlemeyen bu hayatı boşa yaşıyordur ajshdbgjsdfh
Hiç izlemedim ama çevremde şarkılarını o kadar çok duydum ki baya ezberimde
Hayır ilk defa duyuyorum
Izlememmi efsane ya aynen aynen de guzel YouTubede izleyebilirsiniz isterseniz
Hayır ilk defa duyuyorum
Yok izlemedim reis
Yok hacı. Önermişlerdi, baktım. Beni çok sarmadı
Hayır izlemedim.. izleyeceğimi de sanmıyorum
Hatırladığım kadarıyla pek güzel değildi.
Filmini izledim ama dizisi berbat
Hayır izlemedim
Hayır
Hayır izlemedim
Hayır, izlemedim..
Evet ben tüm bölümlerini izledim
İzlemedim🤗
Hayır izlemedim
İzlemedim
No..
Hayır.
Hayır
İzlemedim
Hayatımdan çalınmış dakikalar
hayır hiç izlemedim.
Hayır izlemedim.
İzledim