Diziler & Filmler Survivor’da Edis rüzgarı esiyor. Bomba gibi bir birleşme partisi başladı. İzliyor musunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Bu Edis neden bu kadar yakışıklı biri açıklayabilir mi? 😃🤭😝 Survivor’da Edis rüzgarı esiyor. Bomba gibi bir birleşme partisi başladı. İzliyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
xxebruuxx90 Takip Et FenomenMaster Yaş: 25 +1 yıl Izelemeyi çok istiyorum derslerim var. bu sene derslerimden dolayı izleyemedim :/ 2 0 Yorumla
DerdeBaytar Takip Et FenomenBilge Yaş: 29 +1 yıl İzleyemedim ama link varsa izlerim seside güzel keratanın😂 0 0 Yorumla
MotherCat Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Ah Edis ah insallah bir gün konserine gitmek nasip olur. Harikaydı gerçekten 🥳 1 0 Yorumla
Kadoooş Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Çok iyii enerji verdi, güzel bir tercih olmuş Edis 🔥 1 0 Yorumla
FilozofHYPATİA Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 89% +1 yıl Edisi yakışıklı bulmayan tek ben miyim acaba alksksksks 2 0 Yorumla
MekanınSahibiHande Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Sırf Edis için katlandım 15 dakika falan şu programa 0 0 Yorumla
Aykırı_Çiçek_ Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl İzlicem, edis'in sahne showunu seviyorum.. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Aynen birde canlı söylüyo bazı şarkıları sanırım sesinin dans ederkenki yorgunluğu yansıyo😂 adam ya Yorumla
yalnizdeniz899 Takip Et Xper 2 Yaş: 40 +1 yıl Çünkü ulaşılamaz senin için sokakts normal insan olsa dönüp bakmazsın 🤣🤣 0 0 Yorumla
kedikolik0 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Acun'un bu saçma sapan yarışmasına hiç bakmadım bakmamda 0 0 Yorumla
DenizYıldızı3581015 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Evet izliyorum 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Bu çocuğun sahnesi iyi oluyo ya Yorumla DenizYıldızı3581015 +1 yıl Evet öyle şarkılarıda çok iyi başarılı birisi Yorumla
AgresifKızıl Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Hayır izlemiyorum, bu programı hiç sevmiyorum 0 0 Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 801 cevap paylaştı. Hayır izlemiyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Gece izlicem reklamsız olarak. 😃
Izelemeyi çok istiyorum derslerim var. bu sene derslerimden dolayı izleyemedim :/
İzleyemedim ama link varsa izlerim seside güzel keratanın😂
Ah Edis ah insallah bir gün konserine gitmek nasip olur. Harikaydı gerçekten 🥳
Çok iyii enerji verdi, güzel bir tercih olmuş Edis 🔥
Edisi yakışıklı bulmayan tek ben miyim acaba alksksksks
Sırf Edis için katlandım 15 dakika falan şu programa
İzlicem, edis'in sahne showunu seviyorum..
Aynen birde canlı söylüyo bazı şarkıları sanırım sesinin dans ederkenki yorgunluğu yansıyo😂 adam ya
Edis mükemmel ya bakmaya doyamadım
Çünkü ulaşılamaz senin için sokakts normal insan olsa dönüp bakmazsın 🤣🤣
Acun'un bu saçma sapan yarışmasına hiç bakmadım bakmamda
Evet izliyorum
Bu çocuğun sahnesi iyi oluyo ya
Evet öyle şarkılarıda çok iyi başarılı birisi
Izlemiyorum eski tadı yok artık
Nasılım sorusu açsa yorum gelmez 😅
Hayır izlemiyorum, bu programı hiç sevmiyorum
İzlemiyorum.
Hayır izlemiyorum
İzliyorum güzel 👍🏻
Hayır izlemiyorum
izleyebilirim
İvit