sorudan bağımsız bişey söylemek istiyorum.. mesaj atmak istedim ama maalesef atılmıyor.. yıllardır burdayım farklı hesaplar kullandım ama abartısız söylüyorum senin kadar güzelini hiç görmedim... Maşallah o gözler, burun, yanaklar güzelliğin çok saf, tertemiz.. Allah gönlüne göre versin, İyi insanlarla karşılaştırsın. iyi günler dilerim..