Bir diziyi yarım bırakınca kötü hisseden tek ben miyim?

Yıllar önce yarım bıraktığım diziler olsun bazı konular olsun kafama aşırı takıyorum :/ mesela 2011 yılında yarım bıraktığım diziyi baştan açtım izliyorum kendime eziyet çektire çektire çünkü neden; yarım bıraktım. Deliriyorum…
Bir diziyi yarım bırakınca kötü hisseden tek ben miyim?
Cevapla