See dizisini izleyen var mı ve saçma bir dizi değil mi?

Saçma bir dizi olduğunu düşünmeye başladım artık. Adamlar düğün yapıyor düğünde herkes şık. Ulan gözleriniz görmüyor zaten bu kadar şatafata ne gerek var. Virüsten ötürü herkes kör olmuş ama hayvanlar görebiliyor bu da ayrı bir saçmalık.
See dizisini izleyen var mı ve saçma bir dizi değil mi?
Cevapla