Joe'yu canlandıran aktör her fırsatta Joe'nun yaptıgı kötülükler için onu savunmayın diyor ama ben kendimi Joe'nun yerine koyunca Joe'yu haklı buluyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Bir katil, bir seri katil olarak her cinayetinin, her kurbanının ardından yaptığı kötülükleri iyi bir kefeye koyarak yanlış bir bakış açısı ile değerlendiriyor. Ve psikolojik olarak daima kendini haklı çıkararak yaşıyor. Aslında psikopat, hasta ve sapık bir adam. Takıntılı.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Görüşüne saygı duyuyorum adam sanki insanları manipüle etmekte çok iyi
Onu bunu bilmemde dizide Beck'e hic acımadım kaş*rrr. Joe onu cok sevmişti rahatlık battı ona, o gitti yok psikolojik sıkıntılarım var vs vs doktorla beraber oldu
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bende bunu diyorum zaten Joe'yu bu hale bu insanlar getirdi sonuçta