filmlerde hep iyiler kazanır... iyi ne kadar zayıf olursa olsun, kötü ne kadar şüşğo kocaman olursa olsun, iyi kötüyü hep yeniyor. kötü adam ya da kötü kadınların kazandığı bir film yok mu? Korku Kapanı serisinde galiba hep kötüler kazanıyordu... baş roldeki zayıf güzel kadın polis, filmin sonunda şüşğo kötü Mafia Kadın tarafından alt ediliyor...yine başroldeki zayıf güzel polis devriyesi şüşğo ve kocaman bir hırsızı yakalamak istiyor ama pestil oluyor. Şüşğo bir seri katilin peşine düşen güzel kadın polisimiz onun tarafından filmin sonunda pestil ediliyor... insanların evlerini soyan, yiyeceklerini çalıp yiyen şüşğo bir kadın hırsızı yakalamak isteyen 4 güzel kadından oluşan polis timi onun tarafından fena halde alt ediliyor. Kötülerin özellikle şüşğo kötülerin kazandığı bir film görmek istiyorum. Kötüleri seviyorum ama yalnız şüşğo olanlarını...
Kızlar Ne Diyor
Joker filmi... Gerçi jokerin kötü karakter olup olmadığı tartışılır bence