As bayrakları as as as... Vallahi ben beğedim. Spoiler vermemek için çok bahsetmeyeceğim ama gelecekte geçen Amerikan dizilerini aratmıyor. Ben ilk bölümü çok beğendim. Oyunculuklar zaten efsane. Lütfen izleyin, bir şans verin. Peki izleyenler ne düşünüyor?
BluTV yapımı dizi Börü 2039'u izlediniz mi, beğendiniz mi?
Filmden çok bir dizi olacak bence. Börü dizisinin 2039 yılında devam eden hikayesi gibi. Ben izledim ama açıkçası çok beğendiğim söylenemez. Herşeyi robotik göstermeye çalışmışlar ve bence bu da dizinin ruhundan bir şeyler çalmış. Bilmiyorum, bende böyle bir his uyandırdı..