En sevdiğiniz yapım hangisi?
İçerde
Ezel
Çukur
Üç Kuruş
Yaprak Dökümü
Aşk-I Memnu
Ufak Tefek Cinayetler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Vallahi hepsi birbirinden güzel ama içlerinde iki tane favorim var.
Birisi Çukur diğeri Ufak Tefek Cinayetler

Aşk-ı Memnu'nun olduğu bir yerde başka kimseye oy veremem, kusura bakmayın. :D Ama Ezel'i de çok severim. 3. olarak ise İçerde diyorum. Diğerleri de baya iyi yapımlar ama bu üçü kadar etki bırakmadılar benim üzerimde. Tekrarlarını hala bıkmadan usanmadan izliyorum.
İçerde dizisini izlemiştim ve tek sezon olarak tam kıvamında bıraktılar diziyi. Sıkmadı, öf pöf dedirtmedi. Zaten Köstebek filminden uyarlandı fakat üstesinden geldiler.
Cevap
47Cevap
Bu nasıl kötü bir liste :))) AY yapım diyorsun en iyi diyorsun ama son 3 yılın en iyi dizilerinden olan KARA PARA AŞK listede yok olacak iş değil İstirham ediyorum lütfen listeyi düzeltin AY YAPIM ın en iyi dizisi KARA PARA AŞK tır.
Tek kelime ezel der giderim yapilan en iyi dizilersen
Asil mesele yigen ne oldugunu bilmektir.. bilmedikten sonra sen suphesiz sen degilsin..
Çok zor seçim. Hepsi birbirinden güzel. En son uzun sezonlu kalıcı olan çukuru seçtim. Yoksa hepsi şahaneydi.
Bence hiçbir i Türkiye de izlenecek ne bir dizi be bir haber nede bir gazete kaldı.
Bence en iyisi Ezel. Çünkü hangi yılda olursak olalım izlenir.
Ezeli özledim gerçekten. Ama dayısız bir ezel düşünemiyorum. Kadro gerçekten kaliteliydi…
askı memnu tabi ki o namıssız bihterin sonun bekledim
Kız Bihter'in ne suçu var :( Bihter'in Suçu Ne?
Hahaha
Hahahaa. Bihter o miymiy adnani hic sevmedi. Anasina inat evlendi
Sen bither ziyagilsin Aptallik etme hahaja rica ederim:)
hiç birini sevmıom medcezirede alışamadım kiraz mevsimi en iyisi :DD
Kiraz Mevsimi süreç film kiz :D
En son @KSElmira 'ya yalvardi barisalm diye yalan soyluyolar diye. Kız zeki tabi yemeyince ikimizi de engelledi hahaha.
Aynen onu da engellemis aptoş haha. Bakti ulasamiyor. Gurur yapti zaar
Hahah:) iyi geçin
Hahaha güldürdün kız. Ya ben onu önemsemiyorum da, cok yakin arkadss gibi oldugum biri bile gizlemeye calismis benle arkadasligini transim diye. Ona moralim bozuk. Artik kimseyi önemsemicem. Trans biriyle konusmaktan utananlar özelden de yazmasin bana
Aynenn
Hahahshdhdhdhdhsj yardinnn kizz
Karadayı.. O ay yapımı kömürle yazıyor ya başlangıçta, bayılıyorum o sahneye...
Aynennn ben de bayiliyorumm o olaya:)
Hiç birini sevmem ay yapım güzel dizi çekmeye tepki olarak kurulmuş sanki
Hangi yapım şirketi iyi çekiyor? :D
Yurt içinde güzel dizi pek görmedim bazıları da güzel başlayıp hemen diziyi berbat ediyorlar
Ülkenin en iyi yapim sirketi Ay Yapim cunku :D
Aşkı memnu şıklarda varsa 2. Kim onu tartışmak lazım. 😀
Yahu Sen Ay Yapımla Anlaşmalı Falan mısın. Bu nedir?
Ben senaristim beybiligirl :)
İyi Öyle Olsun:)
senarist, bu beyinlemi senarit oldun?
@metinpusat evet bu beyinle senarist oldum:)
ne yazıyorsun gerçekten merakımı mazur gör lütfen, yazdığın bilindik bir senaryon varmı?
@metinpusat cekilmis senaryom yok her türlü yazıyorum:) sen de mi yazıyorsun?
ona bakarsan benimde bir sürü senaryom var
@metinpusat ne guzel:)
Ay yapımın dizileri çok abartılıyor, aslında hiç biri iyi değil.
alper tunga öldü mü
ıssız acun kaldı mı
felek öcün aldı mı
imdi yürek yırtılır
Ondan feyz almistim ben de :D
Genelde 15. Bölümden sonra saçmaladıkları için izleyemiyorum :)
Hepsi birbirinden güzel ki üç kuruş hariç onu pek sevemedim
Çukur
Çukur ve Yaprak Dökümü
aski memnu cok seviyorum
İçerde
Yaprak dökümü favorim
Valla çukur u özledim ya 🤨
#nrsyh
Ezel bu evrenin dizisi olmak için çok fazla
Çukur, İçerde, Üç Kuruş.
Ufak tefek cinayetler
Ezel ve ufak tefek cinayetler.
Seceneklere gore askı memnu diyorum
Ufak tefek cinayetler
Medcezir unutulmuş lütfen onu da koyalım 😂
İçerde hemde açık ara !
Ezel'i de, Kuzey Güney'ide çok seviyorum!! :(
Ufak tefek cinayetler
Tabiki aşki
Memnu :)
Yaprak dökümü
Ezel
İçeride
Kara para askkkkkkkk 😍
Bu da bendennnn :))
Rica ederim:))) evlensin Elifle Ömer haftaya. Tam ds Ömer abisini ogrenmisken
Evvahh :D izle o zaman hadi iyi seyirler
Yaprak dökümü asdfdsadf
1-Ezel
2-Medcezir
3-20 Dakika
Kara para aşkı tek geçerim 😊
Bendensin :D
aşkı memnu ve yaprak dökümü
Hepsini izlemedim yorum yapamam
kesinlikle kuzey güney tek geçerim
hepsi biebirinden bk D:d:ddd:
sormadın mı sen demin
O önceki sezonlarda final yapmis dizilerdi. Bunlar bu sezon dizileri
Ezel baştan sona izlediğim tek dizi ydi.
Ezel bir dönem baymasına rağmen severdim.
KPA ♥♥♥
İzlemem hiç bir dizi
aaa ondan mi moralin bozuk yoksa :/// strongermember teselli etsin iki kadin takilin :D
Kim o beee mari
Sana asilan cocuk :D
Kara Para Aşk.
Aşkı Memnu
Ezel
Utc ve aşk-ı memnu
Hiçbiri :d
H) Medcezir
Üç kuruş
Kostümler güzel
Yaprak dökümü
Aşkı memnu
ezelden sonraki şıklara bakmadım bile
hepsi leş
Aşkı memnu ve Ezel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?