Hiç film sahnesi gibi bir anı yaşadınız mı?

Merhrabalar Herkese🍿

Yeni yılda ilk sorum bu olsun bakalım.
Hani bazı olaylar anlatıldığında gelen meşhur bie tepki vardır;
"ohaa aynı film gibi!"
Hiç film sahnesi gibi bir anı yaşadınız mı?
Film yazdığıma bakmayın! Dizi sahnelerine de benzetebilirsiniz.

Benzetmekten kastım ise aşırı sarsıcı, aksiyon dorukta olmak zorunda değil. Veya aklınızda bir film veya diziye direkt benzemek zorunda da değil. Soruyu daha açıklayıcı hale getirebilmek açısından detaylar veriyorum :)

Heyecanlı olabilir, gerilim olabilir, büyük bir tesadüf, aldatılırken yakalama, komik veya korkunç bir anı...

Benim başıma gelen birkaç tane var. En sonuncusu ise hem karşımdakinin yaptığıyla hem de benim verdiğim tepkiyle tam biz dizi sahnesiydi.

Peki siz hiç böyle bir anı yaşadınız mı?
Hiç film sahnesi gibi bir anı yaşadınız mı?
Cevapla