Aslında birçok sahne var ama, benim için en özeli ( Tüm kitapları okuduğumdan mı bilmiyorum ) Anakin'in, 23 yıl sonra tekrar Aydınlık Tarafta olduğu sahneydi.
Haklısın bu sahnede hem çok şaşırmış hem de duygulanmıştım. O kadar da kötü karakter olarak biliyorduk halbuki 😀 Bu itirafından sonra filmde en sevdiğim karakter olarak başa geçti😀 Benim birkaç tane daha unutmadığım sahne var; Babam ve Oğlum filminde babanın pişmanlık sahnesi, Yedinci Koğuştaki Mucize filmindeki çoğu sahne Kefernahum filmindeki çocuğun filmin sonundaki muhteşem konuşmasın Neden bilmiyorum ama Harry Potter'da Ron'un oynadığı gerçek satranç sahnesini çok seviyorum🖤😂