
Nerdeyse 2 yıldır sinemaya gitmiyorum da.

Benim ilgimi çeken bir film değil ama halk günlerinde 20 TL denk getirebilirsen senin için daha iyi olacaktır.
Cevap
3Cevap
Filme gitmedim ama yanılmıyorsam 20 küsür falandı
Gitmedim gitmemde Genelde ikisi çıktıysa yani kötüdür eminim
Yarın gideceğim.50-60 lira arasında değişiyor sanırım bilet fiyatları.
Aykut enişte iyi komediydi
İnternete düşerse izlerim yoksa sinemaya gitmem bu film için
Gitmeye değmez
Ben gitmeyi düşünmüyorum aykuta ya
Siyasetin girmediği tek bir alan kalmadı
Hayır henüz gitmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?