"Ben kötü biri değilim, sadece şansım kötü." Bu replik örümcek adam filminden. Ailesine babalık yapamayan bir adamdı sanırım aklımda kalmış. Bazen bende kullanıyorum bu repliği.
"Neden ölüyorsun anne? Ah bebeğim, ölüm de hayatın bir parçası." Forrest Gump filminden bu replikde beni çok etkilemişti.
"Neden ona kötü davrandın? İnsanoğlu hocam. İyi davranınca çabuk unutur." Kelebeğin rüyası filminden olması lazım.
"Ben seni koşarken de seviyorum Hüsniye." Yedi bela hüsnü filminden. Sevdiği kıza ilanı aşk ederken böyle diyordu ahah.
En İyi Cevaplar