Amazon Prime son dizisi zaman çarkı netflix'te olsaydı daha çok konuşuluyor olabilirdi ama sizce bu dizi ve gelecek olan yüzüklerin efendisi ile netflix'e gerçek bir rakip olur mu?
Amazon Prime: Zaman Çarkı 5 bölümü geride bıraktı Netflix'e rakip olur mu?
Ben buna benzer mesela Witcher gibi yapımları da izledim vb... Ama nedense, efektler görsel şölenler vb... iyi olsa da oyunculuk ve olay örgüsünü, 4-5 bölüm yayınlanmasına rağmen pek başarılı görmedim. Bekliyorum mesela şaşırmayı ama bir türlü şaşırtamadı dizi beni. Tam diyorum şimdi şaşırtır; yok efenim şaşırtmıyor.
Benim için 10 üzerinden 6-7 arası. Ama günümüz dünyasına alt metinlerle ve bilinçaltı sembol/mesajlarla bazı şeyleri vermeye çalıştıkları için IMDB puanını biraz yüksek verirler diye umuyorum. Zaten IMDB Jeff Bezos’un. Amazon’da Jeff Bezos’un. 😃😃 Bu dizi Amazon Prime yapımı 😃
Bir alanda birşeyin ilkini yapan hep lider olarak kalır. Netflix i tahtından etme hayalleri boşuna bence. Olamaz mı? Olabilir tabi ancak çok kapsamlı bir manipüleye dayalı toplum mühendizliği yapılarak olucak şey bu bile yıllar alabilir
Amazon sağlam içerikler üretiyor ve kendi sunduğu bir sürü durum var. O yüzden beğenerek kullanıyorum. Yüzüklerin Efendisi zaten yeter gerisine gerek yok. Sadece yurtdışındaki amazonda daha fazla içerik varken ne yazık ki tr de yok.
Of Netflix varken amazon köpeği kim bu diziyi de ilk kez burada gördüm oysaki Netflix dizilerı sosyal medya da viral olmayı başarıyor, demek ki Netflixi geçememiş😹😹
oyunculuğu biraz kötü geldi bana şu başroldeki kadın soğuk robot gibi oynamış belki senaryodandır ama hç duygu olmaması ya da duyguların yansıtılamaması pek hoşuma gitmedi benim