
Leonardo DiCaprio'nun baş rolünü paylaştığı bu müthiş film ters köle film izlemeyi sevenleri için tam bir baş yapıt diyebilirim. Film baştan sona düşmeyen temposu ile insanı kendine hapsediyor. Henüz izlememiş olanlara mutlaka tavsiye ederim.

evet sevdim bu filmi sonu baya urkutucudur. dusunsenize boyle bir yere gidiyorsunuz normal polis gibi sonra ordan o hastanenin hastasi olarak orada kaliyorsunuz cika bilmiyorsunuz ordan. dehset vaheset adam hakkaten aklini kacirar😁😁😁😁offf indircem bu filmide. hardiskime.
Di Caprio'nun, "yahu, Oscar'ı bu filmde de mi alamamış?" demenize sebebiyet verebilecek filmlerinden biridir bu da.
İşleniş, akış, kurgu ve oyunculuklar gayet yerlice.
Eig için teşekkür ederim, mahçup ettiniz :)
Merhabalar🌸
Evet, tabii ki izledim. İçerisinde hem en sevdiğim oyuncuyu, hem de en sevdiğim film türünü barındırıyor.
Pek çok ters köşe barındıran filmlere ilham kaynağı olmuştur.
Cevap
11Cevap
İsmini duydum çokta methetmişlerdi, ama izlemedim. Aklımda izlerim
Hayır ilk defa duydum böyle bir filmin var olduğunu
Izlemistim Leonun butun filmleri guzel yahu. Once bi tereddut ettim izledim mi diye ama izledim evet. 🌼
Evet güzel film di sonlara doğru beynim yanar gibi oldu noluyo lan diye sahneleri birleştirmeye çalıştım
Evet. Gayet kalıtelı ve sürükleyici bir film. Sonuna en çok şaşırdığım fılm dıyebılırım
Geçen gün izledim bunu ya mükemmel, en beğendiğim film olabilir.
İzlemedim, izleyim mi seni mi kırıcam be izleyim ama unuturum hatırlatın😂
İzledim güzeldi, unuttum filmi tekrar izleyeyim dedim, yine unuttum, hatırlattıgin için teşekkürler.
Uzun zaman önce izledim. Hâlâ en sevdiğim filmlerdendir.
İzlemedim izlerim inş.
İzledim ama aşırı derecede müptelası oldum diyemem. Genel olarak güzel bir filmdi. Leoya ayrı bir merakım da olduğu için filmi izlemek zevkliydi...
Yok hiç ilgimi çekmedi bende izlemedim.
Ooo izledim kaçırılmaması gereken bir film.
hayır izlemedim izler boş zamanda :)
Leonardo DiCaprio en sevdiğim oyuncudur izleyecem
Hiç izlemedim witcher bey
Evet izledim güzel bir film.
Leo şekerim Film çeker de ben izlemem mi hiç 😀
İzledim ama çok beğenmedim açıkçası 😅
Hayır izlemedim.
İzlerim bir ara.
Kac defa izledim.. Muhtesem bi film
Evet izledim.
yarıda bıraktım
izlemedim
Nope izlemedim
Hayır
Ters köşe olmasın o yazmayı öğren
Yoohhh
Evet sevdiğim bir filmdi
İzlemedim🤷♀️
Izledim tabi
İzlemedim
İzlemedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?