Mutlulukla okudum, herkese çokça teşekkür ederim 🥰💐
"Çöpçüler Kralı" filminin aklınızda kalan replikleri var mı?
Mutlulukla okudum, herkese çokça teşekkür ederim 🥰💐

İnsanoğlu aslında ne para ne sevgi ne kariyer ne şöhret ne de çevre ile sonsuza dek mutlu olabilecek bir yapıya sahiptir. Dış kaynaklardan gelebilecek bu mutluluklar sadece belirli bir zaman için insanı mutlu kılıyor. Kişi bu kaynakları elde ettiği zaman belirli bir dönem için kendini iyi hissediyor, ancak "alışma" dönemine girdiği andan itibaren bu iyilik hali hızla tükeniyor. Mutlu olma sanatının özü bu değildir. Gerçek mutluluk, kişinin her türlü olaya ve duruma karşı kendini pozitif tutarak mutlu hissedebilmesi halidir.
😅Yorumun adresi yanlış sanırım

Büyük ustanın en sevdiğim filmi diyebilirim. Bende bununla alakalı birkaç replik bırakmak istiyorum tabi ki :)
"Şimdi şu koca ekmeğin arasına bi küçük Sana koyacan, 100 gram zeytinle ne biçim gider be..
"Güzel adamım güzel. Allah övmüş de yaratmış, Maşallah!"

"Peşimden koşan çok. Ona inat hemen evlenicem biriyle. Yarın akşama kadar evlenmem lazım.
"Kızınız beni kalpten seviyo, yıldırım aşkıyla tutuldu bana. Ben de sevilmeyecek adam değilim. Güzel adamım bi kere, maaşım var, emekliliğim var, sigortam var...
Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği..
Güzel adamım bikere
Bok götürsün mahalleyi süpürürsem namussuzum 😂
Eig seçicem seni 😅😍
Gerçekten mii 💓
Tabii yaa 😅
Teşekkürler iki gözümün çiçeği ❤️
Rica ederim, sevgilerimle 😊🌺
bundan sonra böyle çalışmayacam😂🤣
Çok tatlı yaa 😅
Rica ederim 💐
Cevap
30Cevap
Hacer'in babası: Benim has damadım Abdi beymiş, Abdiii..
Zabıta Amiri Şener Şen: Benim de sesim güzeldir, ben de kabiliyetim kendi çapımda. Dur bak dinle! Unutulmaz bu acı, dertli dertli çal kemancı.. sjsj 😂😂😅
😅
“Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği” bu replik çok güzel, tek geçerim diğer edilmiş sözlere. Kemal Sunal’ın bütün filmlerini beğenirim ayrıca. Hacer pek haketmiyordu iyi ki de evlenmediler shshs
😅
"Okuyup da ne olacak sanki apartman yöneticisi olacak". Diye bir replik kalmış aklımda 😃
En güzellerinden 😅
Replik değilde aklıma hep sonunda Şener Şen'in eşinin peşinden kafa da zabıta şapkası altında beyaz donu ile koşulu geliyor 😂
"Kızınız beni kalpten seviyo, yıldırım aşkıyla tutuldu bana. Ben de sevilmeyecek adam değilim. Güzel adamım bi kere, maaşım var, emekliliğim var, sigortam var..."
Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği
Bundan sonra böyle, çalismayacam, at anam at süpürürsem namussuzum..👍😂
Buba para versene lolipop alacam ne lolppopu yürü eve
"Muazzam para alıyor bunlar baba, çöpçü deyip geçme!"
Deloy loy deloy loy kibar yarim şarkısı adamın peruk sahnesi
At anam at, 💩 götürsün mahalleyi süpürürsem namussuzum.
Sus Hacer sesini çıkarma kapıcı İsmail söyledi şey yapacağım 🙂
Aceeeerrr... Kız Aceeeerrr... Dedikten sonra terlik yemesi efendim 😂😂😂😂
Haksizlik bu benim en favori repligimdi o ama 😅 dur kipeasma kotu bi niyetim yok seyapcam sadece 😅
Öyle bir içilir ki anası bile şey yapılır. Vazife başında sigara içerken bunu diyordu sorana 😃
"Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği"
"-Buba para virsene lolipop alacam.
+Lopopo ne kız?"
Süpürge bana zimmetli bu replik gercek hayattan alınmös
Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği 🤣
"parka gidecekmiş, iki gözümün çiçeği" ☺️☺️
Üzerime zimmetli bırakamam
Kahrolası çöpçüler aşkımızı süpürdüler
Yangın tüpü sahnesi
bundan sonra böyle ÇALIŞMAYACAM :D :)
güzel adamım bir kere
Vardı da unuttum ya simdi soruyu okuyunca
Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği 🖤
Çiçekle lokumu geri ver 😂
Bundan sonra böyleÇalışmayacam 😂
İmdat komşular oğlum öldürecek beni 😄
Kedileri topladığı sahne🤦♀️
İki gözümün çiçeği 😀
Yıl olmuş 2050 dediğine bak görüşümü kaldırma mod
Arkadaşlar ilgilensin, ben kaldırmam 😅
Sende onu istiyor musun kız sid…li 😅
Bu kız beni öldürecek :D
Şimdi anlaşıldı 10 ekmeği kimin yediği? :D
Bundan sonra böyle... CALIŞMAYACAM !!! 🤓🤓
Var evet
Tamamı ezberimde
tüm kedileri topla. d
Gelmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?