"Çöpçüler Kralı" filminin aklınızda kalan replikleri var mı?

Çöpçüler Kralı filminin aklınızda kalan replikleri var mı?
Kemal Sunal'ın en güzel filmlerinden olan Çöpçüler kralı filminden en sevdiğiniz replik nedir?

Benim ki "Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği".
Sevdiğim insanlara iki gözümün çiçeği diyerek hitap etmekten çekinmem. 🥰
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşlerin hepsi ayrı güzel, ayrı samimi.
Mutlulukla okudum, herkese çokça teşekkür ederim 🥰💐
"Çöpçüler Kralı" filminin aklınızda kalan replikleri var mı?
Cevapla