Ben kesin 'Disenchantment'te ki Prenses Tiabeanie" olurdum :D


İzlediğim dizilerde aynı ben dediğim bı karakter olmadı
Squid Game'deki gariban Ali
Deidara sempaaiii ʕっ•ᴥ•ʔっʕっ•ᴥ•ʔっʕっ•ᴥ•ʔっʕっ•ᴥ•ʔっ
Sanat patlamadır evlat ✌😏
@nishimiya aşk adam ya, ruh hastası adam.
Animede en çok görmekten zevk aldığım adam ahahshahs
Cevap
4Cevap
sana gitmez bu roll. D ben will olurdum lost in space de :D
Punisher yazılmış ama bende punisher olmak isterdim
Rick aşko
Ahahahah o dizide ben Summer olmak isterdim, süper feminist :D
The punisher
Soyut düşünceyi izle
Ozark dizisinden herhangi bir karakter farketmez.
Dark
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar