Aşırı heyecanlandım ortalık iyice karıştı. Sizce Ceylin sakinliğini koruyabilecek mi?


Bence katil engin değil. İlk bölümlerden katilin ortaya çıkması diziyi bitirir. Engin de muhtemelen katilin kendisi olduğunu sanıyordur.
Ben açıkçası eniştede bi haltlar seziyorum, zaten incinin de dizide değmediği adam kalmamış gibi görünüyor...
Cevap
19Cevap
Konu ne ki ceylin tüm şehir le yatıp aldattı çocuklar kocadan degil müşteri lerden mi farketmez kanunda ceylin haklı adam idam edilir
ne seneryo yazdın akşam akşam 🙂🙂
Bence katil engin degil yani kafasina cami gecirdikten sonra inci bence ölmedi balikcinin parmagi olabilir
Off çok heyecanlı gidiyor dizi ya bu akşam izleyemicem bakalım neler olacak yarın ilk işim bölümü izlemek
Ben teşkilât izleyeceğim yargının tekrarına bakarım sonra sakinliğini korur korur o yapar Ceylin her şey netleşince yüzleşir ki dönüşü olmasın
Katilin engin oldugunu daha ilk bolumden soylemistim.
Cinarin vurulma anina gelirsek, silahi atesleyen metin komser.
Not alin, lazim olur
Neden oglunu vuruyor?
@Agresifgirl_ cinara silah dogrultani vuruyor.
Bence engin mi yaptı hala şüpheliyim o konuda.
Savcı ceylini hoca mevzusundan dolayı gelmediği için nezarete atıyo galiba fragmana göre.
İzlemiyorum😏ama biraz daha duyarsam övgü reklamlarını galiba izlicem😊
Tamam yabancı dizi falan izliyorum da o kadar da boş biri değilim
tv de izlediğim tek dizi diyebilirim mükemmel bir yapıt enginle hemen yüzleşeceğini zannetmiyorum
Türk dizilerini izlemeyi uzun zaman önce bıraktım. Çok sıkıcılar.
İzlemiyorum yargı dağıtıyoruz zaten gerek yok izlememize :D
Şu engin denilen eziğe çok ayar oluyorum. Sümsük ve asalak bir tip
Kizlar boylelerini sever.
Nesini sever annamiyrorum? Hükmetmek için severler diye düşünüyorum
Hayir ilgazi severiz
@Dertliymxm aksine kızlar bu tiplerden igrenir😄
@Agresifgirl_ iyide engin de al beni yok emin ol ilgazi isterler yani ben öyle
@Dertliymxm ben enginden igrenirler dedim zaten dfd
@Agresifgirl_ ha 😀
@Dertliymxm ılgaza düşmeyen kadın degildir😂
Ilgaz'a bende aşığım zaten
Ahahaha
@Agresifgirl_ harbi adam karizma karakteride ayri mükkemml
Çok fena olacak bu bölüm.
4 aydır tv izlemiyorum.
GuSel bir şekilde yüzlesir cnmm
3. Bölümden beri izleyemiyorum kaçırıyorum hep
Baslatcaksiniz benide diziye ha
Ceylin iyice sinirlendi
Ben hala. bir ters köşe bekliyorum.
aşırı merak ediyorum yaaa
Sevmiyorum bu diziyi nedense
Spoiler yedim ama ya. Daha 4. bölümdeydim. :/
Ahahah
Komikmi lma
Türk dizisi izlemeyeli yıllar oldu
Hiç izlemiyorum
Olay ne
Yargı ne crylin kim
Öpüşerek
İzlemiyorum
Bunlar kim 😅
Ay bu diziye hafif sardım merak ediyorum
Izlemiyorum
Hoş bir dizi degil;(
çok heyecanlı
Hızlı çözülmedi mi
Merakla bekliyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?