Normalde squid game ile ilgili soru görünce sinirleniyorum artık ama orijinal bi soru tebrik ederim 😂 sanırım kandırmazdım ya. Her ne olursa olsun adil oynardım.
Kurallarda kandırmak yok demiyor. Şiddet kullanmadan alacaksın diyor. Etik değil davranış ama oyun etik değil zaten. Söz konusu da hayatın olunca. Evet kandırırdım.
Kandırırdım ama bütün bu oyunları düzenleyen amça bu son bölümde diyor zaten kendisi zenginmiş hayattan zevk almadığı için böyle bir organizasyon yapmışlar Olay bu
Misket kankamla birlikte giderdik heralde ölüme😅 Gerçi şimdi yaşama içgüdüsüde var işin ucunda. Orada işin rengi degışedebilirdi. Sen kandırırmıydın peki?
Ben buna emin değilim orada olsam net bir karar verebiliridm 😹
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu yaşlı amcayı kimse kandıramaz, finali bilen bilir, adamı kimse kandıramıyor ve adam nasıl isterse öyle oluyor her şey :))) Yani isteyen de kandıramaz.