Bu aralar fazla bir geçmişe gidiyorum, sanki biraz huzur bulmuşum gibi... Hafif özlem hafif tatlımtırak duygular içerisinde dolanıyorum ortalıklarda size de tattırmak istiyorum. Haydi görüşleriniz paylaşın bakalım. :)Bir çok resim atmak isterdim buraya ama sizi de sıkmak istemem. Benim aklımda kalan diziler ve programlar şunlar; Bücür cadı, Ruhsar, Çılgın Bediş, Can Ayşecik, Yılan Hikayesi, Nejat Uygur'un tiyatrolarına denk gelirdim tv'de sonra Süheyl ve Behzat Uygur'un yarışma programları vardı. Yasemince, Gazman vs. ah küçüklüğüm ne çok şey sığdırmışım...
Çoçukluğunuzda izlediğiniz diziler/filmler/yarışma programları vs. nelerdi?
Bu soru beni çocukluğuma götürdü inanın çocukken izlediğim şeylerden daha fazla keyif alıyordum ya da keyif alınacak kadar güzel yapımlar o zaman daha çok çekiliyordu. Çizgi film olarak Bugs Bunny, Taş Devri, Pokemon, Jetgiller, Scooby Doo, Tazmanya Canavarı, Casper, Şirinler ve Pembe Panter’i çok severek izlerdim aklıma ilk bunlar geldi. Dizi olarak da Sihirli annem, En son babalar duyar, Bücür cadı, Ruhsar, Çiçek Taksi ve Mahallenin Muhtarları dizilerini çok severek izlerdim. Şimdiki diziler eski dizilerin yerini inanın hiç tutmuyor..