Benim bir kaç favorim var elbette. Bunların başında kesinlikle "Yüzüklerin Efendisi" geliyor. Bu seriyi kaç kere izlediğim hatırlamıyorum bile. Bana göre sinema tarihinin açık ara en iyi seri filmi. Ne kadar izlersen izle. Her izlediğinde aynı tadı alıyorsun. Bunun dışında yine bir kaç film var favorim diyebileceğim. Bunlardan birisi "John Wick" serisi muhteşem bana göre. Bunları "Harry Potter" ve "Hobbits" serileri takip ediyor. Hepsini birkaç kere izledim diyebilirim. Harbiden sağlam yapımlar.
Hızlı ve öfkeli, Karayip Korsanları, Ruhlar Bölgesi, Saw, Harry Potter ve Yüzüklerin Efendisi gibi seri filmler en sevdiğim seri filmlerin başında geliyor. Yüzüklerin Efendisini bunların en başına koyabilirim senaryo ve oyunculuk yönünden muhteşem bir yapımdı. Harry Potter gibi fantastik dünyanın kapılarını açan heyecan verici başka bir film zaten yok. Korku filmi isteyenlere Ruhlar Bölgesi ve Saw filmlerini öneririm. Saw’ı izlemeye çekinenler varsa çekinmesin gerçekten çok güzel bir film ayrıca değişik, konu akışı baştan farklı geliyor ama izleyince alışılıyor.
Ama ilk izlediğimde kurtlara üzüldüm ya bi de Cullen'ların başının adı neydi unuttum onu Jesperı da öldürüyorlardı ilk izlediğim zaman şok oldum ama sonra Alice'nin düşünceleri olduğunu görünce sevindim :D