
Çalıkuşu..

Sil baştan filminde ezbere bildiğim 2 replik var.. bu film benım ruhum🥺

Be bir de..

var notebook filmine ait çok etkilenmiştim o sahneden ve yıllardır aklımdan da çıkmaz..
- İstersen komik olabilirim. Dalgın, zeki, batıl inançlı, cesur ve ayaklarımın üstünde hafif olabilirim. Her ne istersen olabilirim. Sen sadece bana ne istediğini söyle, senin için o olurum.
+ Aptalsın!
- Evet, onu da olabilirim.
/The Notebook
Alacakaranlık'tan bir replik var benim aklımda.
Edward ve bella arasında geçiyor.
Bella : kaç yaşındasın
Edward : 17
Bella: ne kadardır
Edward: bir süredir
En sevdiğim hiç unutmadığım bir replik. 😄
Hükümet Kadın (2013)
Cevap
11Cevap
"Birine kalbini açmaya gör, canını acıtmak için fırsat kollarmış meğer."
Doksanlar dizisi.
Film değil, dizi:
13 reasons why;
(bu dizinin her sahnesi ağlatır ve izlemeyen çok şey kaybeder, mesela empati.)
Hannah Baker:
"Her şeyin durmasını istiyorum. İnsanların, hayatın..." Bu replik, intihar eşiğindeki bir kızın repliği ve bu sahne intihar kararından hemen önce:
https://youtu. be/VhkFyR9TLnw
(Spoiler!!)
🥺🥺🥺🥺
Başlı başına harika... Yeri ayrı bende.
Sanırım tövbemin kabul olduğu tek şey benimde.
Dizi de sayılır inşallah
-Mavi donun var mı?
Var abi.
-Yaz donunu kendi getirecek.
Her şey daha farkli olabilirdi, aptal!

dizi sayılır dimi
Siz sırrı bilmek değil, kandırılmak istiyorsunuz.
Bizler tarihin ortanca çocuklarıyız bir amacımız ya da yerimiz yok ne büyük savaşı yaşadık ne de büyük buhranı. Bizim savaşımız ruhani bir savaş en büyük buhranımız hayatlarımız
seni seviyorum.. hayata en deger verdigim sey sensin ve kamyonlar saatte seksen kilometre hizla giderken agac kakanlar tarafindan durdurulmak zorundadirlar dondurma posetleri ve kullahlari heryeri kirletebilirler mazallah japonlar halicteki altin arama calismalarini durdurabilirler trafik cok kalabalik "kadrinin goturdugu yere git"
la bebe


Ne belli ne demek ne belli batmıştı artık hercai 😏
şu an aklıma gelen bu
Kesinlikle
Bu tabikisi:
bu cok dogru./
Replik değilde bir sahne var olur mu?
“Peki sen hiçbir çocuğun büyüyeceğini görememek ne demek bunu bildin mi? Hiç bilir misin bu duyguyu?”
Sen her seferinde canın istediğinde geldin ve ben aptalım hiçbirine hayır diyemedim
Ben film repliğinden de ciddi derecede nefret ediyorum nefffreeeeett!
Yapay oyun filminde ki düşünmekle alakalı bir kesit.
Kemal sunalın filminden... Yanıyorsun Fuat abii😄😄
okuyunca güldüm istemsiz.. hayir yok benim aklimda öyle bir replik
Always. Ve Poyraz karayel tarih yalnızca mutsuzları yazar
Eğer bilmemiz gereken her şey ortada olsaydı, bunun neresi eğlenceli olurduFringe
Peki, Zeki Müren de bizi görecek mi?
Ceviz getireyim yersin?
Vizontele Tuuba
Dostum olmaz hasmım yaşamaz 🙂
Ustaya yenge dedin elif.
Kimse benden çalamaz
Süleyman Çakır
Jenny ve ben köfte ile patates gibiydik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?