Bu "KARDEŞLERİM" dizisinde, hastanelik olmayan vurulmayan kalmadı. İnşaattan düşen, bıçaklanan, vurulan, zehirlenenlerin alayı hep hastanelik oluyor. 1 bölümde her şeyiyle sapasağlam hiçbir şey olmamış gibi bölüm sonunda ayaklanıyorlar. Bu işin sırrı nedir çözen var mı? Polat Alemdarın ölümsüzlük hilesini bulmuş olabilirler mi?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Merhaba,
Kendini tekrarlayan ve ne versek izler felsefesinin bir ürünüdür bu sahneler.
İzlememeniz dileğiyle.
Işıkla kal.
İzlemek zorunda kalıyorum. Annemle aynı oda da oturuyorum o ne açarsa el mahkum izlemek zorunda kalıyorum. Bir ara TV'den Breaking Bad açmıştım final bölümlerine yakın bir şeydi. Normalde benim izlediğim şeyleri vurdulu kırdılı diye izlemez ama sevmişti, tabi haberlerden sonra kendi dizisi başlayınca yine kapattık :D
Anladım. Kolaylıklar diler müsaadenizi isterim.
Estagfurullah hocam müsaade sizin.
Hea en son çocuk beyaz ışığı gördü ormanda aha öldü gitti derken yine canlanı verdi
Ben orman sahnesine rastlamadım. Vurulmuş muydu?
Evet anneside vuruldu ama sıyırdı sanırım ayakta atlattı çocuk yoğun bakıma girdi
Kalbi durdu felan sonra geri geldi
Ha bildim, para mevzusuna gitmişlerdi. Bölümün sonlarına doğru da çocuklar partiye gitmişti birde :D
Çok acayip bir dizi ya, en son zengin oğlan kaza geçirmişti önümüzdeki bölüm oda iyileşir, birde onun kız kardeşi kaldı galiba hastanelik olmayan. Bir de hastanelik olur. Artık seriyi böyle döndürürler. şu an iyileşememe rekoru amcalarında adam hala sandalyede ama 1-2 bölüme kalmaz o da ayaklanır. :D Hey allahım ya, nasıl izleyebiliyorlar aklım almıyor ya.
Aynen haklısın valla ben halam yüzünden alıştım 10 gün onda kaldım sardı şimdi devam ediyom ama her hafta değil çoğu zaman tv de açık duruyor öneml yerlerde sesini açıyom
Bir de işin öyle pis yanı da var. Normalde umursamadığın, özellikle arayıp bakmayacağın şeyler ama yanındaki izleyince bir yerde sende izlemek zorunda kalıyorsun, konuyu öğrenince de çoktan o karanlık dünyaya hapsoluyorsun. :D Beni de annem yakıyor. Odadan çıksam onu da yalnız başına oda da bırakmak istemiyorum, yanında kalınca da zehirleniyorum. :D
Hahahahahahha
Aynen aynen
Virüs gibi bulaşıyor aniden
Bir de kalp yarası diye dizi var o da hercaiye benzemiyor mu. Anneme bu diziyle ilgili sürekli Miran şakası yapıyorum da kızıyor :D
Ay yok onlara bakmıyorum yasak elmacıyım ben
O dizi bitmedi hala, ilk sezonlarında izliyordum da (yine annemle beraber) sonra onu kestik izlemeyi, şimdi fragmanları denk geliyor da eski oyunculardan 2-3 kişi falan kalmış. Fragmana göre hikayesi de çok değişmiş gibi görünüyor
Aynen baya değişti sırf yıldız için izliyorum yeni sezpn başladı
Yıldız da sosyete oldu gitti. Bende şahikayı beğeniyorum, çok çekici geliyor bana, fena kadın ya
Heya öyle valla ama öldü garibim ovuağ diye diye sonsuz ebedi ovuaya uğurladık hahahshs
Senin hoşuna gitmiş gibi dizinin kötü karakteri miydi :D
Evet severdim rahmetliyi ama yıldız kadar olmasa da enveride seviyorum 3 ü 3 silahşör gibiydi ya şeytan üçgeni adeta
🤣🤣
Diziyi canlı tutan şeylerden biri kötü karakterin ne kadar kötü olduğudur. O yüzden senin adına üzüldüm Şahika dan daha kötü biri gelmezse, özlersin Şahika'yı :D :D
Hayır giden geleni aratır derler belki olabiler öyle bişi
Başka izlediğin bir şeyler var mı? Mesela yabancı diziler izler misin?
şu an da yok ama sürü psikolojisi hesabı squid game e bi bakcam galiba fragmanına dahi bakmadım gerçi ama iyi diyolar
Senin var mı
Ben şu an başlamadım dersler falan varken araya dizi sokuşturup, dersleri unutmak istemiyorum ama öneri istersen.
İlk başta MR. Robot diye bir dizi var mükemmeldir. Şöyle vikipedi bilgisi bırakayım "Dizinin baş karakteri Elliot Alderson, sosyal anksiyete bozukluğu, çoklu kişilik bozukluğu, klinik depresyon, şizofreni ve uyuşturucu bağımlılığı ile boğuşan bir siber güvenlik uzmanı ve hacker'dır." Dizinin hikayesi biraz ağır ilerler, hatta belki bir ara bırakasın gelir ama kendini hikayeye verirsen yok artık dedirtir.
İkinci olarak Breaking Bad öneririm. Bu da Akciğer kanserine yakalanan ve uyuşturucu madde işine bulaşan kimya öğretmenini anlatır. Bunu da şiddetle öneririm. :)
Önerilerin ve tavsiyelerin için teşekkür ederim robot çok ilgimi çekti Büyük ihtimal ona bir bakarım ben
Ne okuyorsun bu arada
Önlisans sosyal hizmetleri bitirdim. Şimdi DGS sınavına hazırlanıyorum. Birde yeni bilgisayar programcılığı kayıt oldum. Öyle okumaya çalışıyorum işte. Sen ne yapıyorsun, okuyor musun çalışıyor musun?
Okul bitti benim evdeyim ya iş bakıyorum öyle
Neyi bitirdin
Edebiyat
Ama işi muhasebe anlamında arıyorum
Konuşmayı mesajlara mı taşısak? :)
@ni-n Geçen gün söylediğimi hatırlıyor musun? Dizi de kaza geçiren çocuk önümüzdeki hafta iyileşir demiştim. Çocuk ilk dakikalarda ayaklandı. Amca içinde 1-2 bölüm demiştim. Bu bölümde hırsız kızdan iyileşmeye yardım için söz aldı, büyük ihtimal önümüzdeki hafta ilerleme kaydedecek. :D
Ahahaga sen film buddy misin benim
Yangın sahnen dedim ki hah tamamm bi bu eksikti
O an senin drdiklerin aklıma geldi
Sonra baktım kız farkediyor yangın olduğunu tamma bu kurtarır küçük kızıda bu kurtarmıştı zaten dedim
Dizi beni yine şaşırtmadı, ha doruğun erkenden ayaklanmasına şaşırdım bu kadarını da beklemiyordum. En azından biraz hastanede kalır, sevgilisi biraz ızdırap çeker dedim ama olmadı çok kısa sürdü. Şimdi hastaneye uğramayan doruğun kardeşi kaldı galiba o da girer kadro tamamlanır. :D
Hahahsha aynen 🤭😂😂
yeni diziler başlıyor favorin var mı :)
Yok şimdilik yasak elma edhı ve kardeşler yeterli
Evlilik hakkında her şey'e de bir göz at derim potansiyeli olan diziye benziyor. Biraz kırmızı oda gibi başkasının hayatına dokunmaya çalışan birazda kendi hayatlarında yoğurulan insanları anlatıyor. :)
Ay yok sağ ol bu 3 ü yetiyor bana
Sen kaç tane dizi izliyorsun ya 😂😂
Ya ben normalde dizi izlemiyordum. En azından bizimkiler 2 saat civarı olduğu için bizimkileri izlemiyordum. Son zamanlarda akşamları annemle geçiriyorum. Ben başka odaya geçince, onu tek başına bir odaya bırakmışım gibi hissediyordum, bende yanında durmaya karar verdim. E annemde bir şeyler izliyor bende mecbur izlemiş oluyorum. :D
Yoksa hiç benlik değil bu diziler. Görüyorsun olabilecekler oldukça tahmin edilebilir. Ve sürekli kendini tekrarlayan diziler, hep bir entrika, sürekli acınmalar falan normalde sarmıyor beni :D
Evet insan birşeylerin akıbetini tahmin etmekte hiç zorlanmıyor o yüzden
Bugüne kadar da en beğendiğim dizi Suskunlar olmuştu o da erken bitmişti.
Ay ben onu hiç izlemedim ya
İlk sezonu süperdi. Sonra ki sezonda kalitesi biraz düşmüştü. Ama genel olarak hikayesi falan çok güzeldi. :)