Ben Ayla demek istiyorum. Çünkü en azından senaryosu daha özgün ve bizi anlayan bir film. 7. koğuştaki filmde çok güzel ama birebir Kore kopyası olduğu için pek bende parlama yaratmadı. Fakat dediğim gibi inanılmaz bir oyunculuk örneği vardı. Hani derler ya yiğidi öldür hakkını yeme diye. Bana göre öyle bir performans. Sırf bunun için bile ödül almalıydı film diyebilirim.
Kesinlikle ben de ikisi arasında seçimimi oldukça zor yapıyorum lakin benim için Ayla bir tık daha önde sayılır. Çünkü tamamıyla yerli bir yapım ve yaşanmış bir hikaye. Yedinci Koğuştaki Mucize filmi de yaşanmış bir hikaye ve bana kalırsa orijinalinden çok daha iyi çekilmiş, Aras Bulut İynemli'nin harika oyunculuğu bu filmin göklere çıkmasını sağlamış lakin yine de ithal olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
Ayla bence tırt bir filmdi.. Ama 7. koğuş ise müthiş güzeldi.. Bir de bencemde paylaştığım Kağıttan Hayatları da çok beğendim. En iyisi dersen bence 7. koğuştaki mucize olur. Kağıttan Hayatlar Filmi Ağlattı...
7. Koğuştaki mucize uyarlama bir senaryo olduğu için geride kalıyor. Ayla bir adım önde bence. Son 15 yıl baz alınıyorsa favorim tek bir fil olabilir: BEYNELMİLEL