Wubba lubba dub dub Henüz tüm bölümleri netflixde yayınlanmasa da, şu an yeni bölümleri çıkıyor ve 10 bölüm olduğunda netflix üzerinden yayına girecek. 5. Sezonu izleyecek misiniz?
@sunfireV teen wolf gerçekten sarıyor 2 defa bitirmiştim son sezonu hayal kırıklığı olsa da gayet gayet sürükleyici bir dizi ergenlik konusuna da katılıyorum fakat türkiyede yaşanılmayan gençliği yaşamış gibi hissettiğin için 0 problem
İngilizce izliyorum, orijinalinde daha çok abartıyor desene 😂😂 Dublajlı izlemeye çalışırım, umarım ilgimi çeker En azından vakit geçirecek bir şey bulurum ama asla Disenchantment yerini tutamaz 😂
Disenchantment'e ben de tekrar başlayıp bir şans vericem. Animasyon dizilerinde orjinal ses olmadığı için dublajlar kötü bir etki bırakmıyor. Aynı tvde izlediğin çizgi diziler gibi alışıyorsun. Yani filmleri tamamen ingilizce izleyen biriyim bende ama animasyon ve animeleri asla ingilizce izlemem. Hatta orjinalinden daha güzel bile sayılabilir dublajlısı
Tamam söz ben de bugün başlayacağım :D Dizide çok fazla subliminal mesajlar ve laf sallama olayı kara mizah olduğu için bazıları sıkılıyor ama farkına varırsan çok seversin. Neyse bakalıımm 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Favorim 😄
Rick adamdır 😎. Morty’ i sevmiyorum 😒
Tabiki izleyecem
Mortyi hiçbir rick and morty hayranı sevmiyor ki zaten slxösşös
Harbiden iyi çocuk aslında sjsjs
Her koşulda işleri zora sokmaktan başka bir halta yaramıyor tam babasına çekmiş sşzösğamdşöw
İlk bölüm sarmadı, tümü girsin de Netflix'ten izlicem.
Büyük hayranıyım. :D
Evet ben de netflixe eklenmesini bekliyorum :₺
izliyorum sanirim 8ci bolumdeyim oda cikti cok surukleyici ama bu sezon final bitiriyorlar
bide teen wolfa basladim cok surukleyici
Teen wolf ergen dizisi ama harbiden sarıyor
evet sonra The vampir diarias var o onun devam filmi gibi oda cok surukleyici
@sunfireV teen wolf gerçekten sarıyor 2 defa bitirmiştim son sezonu hayal kırıklığı olsa da gayet gayet sürükleyici bir dizi ergenlik konusuna da katılıyorum fakat türkiyede yaşanılmayan gençliği yaşamış gibi hissettiğin için 0 problem
Sitcom izliyo musun
Ne yazık ki öyle. Hepside insanımızın suçu
Yaa ben neden bu diziyi sevemedim biir 🤦♀️
Çoksel 😢
Çok sıktı artık hep farklı saçmalıklar belli bir hikayesi yok. Bazı bölümleri yarısında bile kapatıyorum
uzun zaman sonra aldığım en iyi haber lan buuuuuu
Wubba Lubba Dub Dub!!!
Hahaha ne mutlu sana :)
Ahahaha gerçekten rezalet
Video mu dizi mi 😢😂
Video
Geberdim gülmekten
İlk izlediğimde ben de çıldırmıştım psösşsöxpsös
Çıldırmamak elde değil
Hayır ya
Yaşlı amca çok bağırıyor 😒
Wubba lubba dub dubb 🤣
Fanı gibisin 😂😂
Netflixdeki çoğu diziyi izleyen biri olarak en sevdiğim dizidir. :)
Hayır yaaaa
Disenchantment en güzeliiii 😂
İlk 4 bölümü izleyip sıkılmıştım 😂
Saçmalama oğlum 😂😂
Asıl ben rick and mortey de 3. bölüm pes edip bırakmıştım
Gayet güzel bir diziydi, ne zevksizmişsin be 😂
Ben mi zevksizim adamlar tek bölümüyle emmy ödülü aldılar haberin olsun 😅😂
Hem sen hem ödülü verenler zevksiz 😂😂
Cidden çok bağırıyor, baş ağrıtıcı bence
Hiç sevemedim 😂
Dizinin akışı ilk sezonu bitirdikten sonra yerine oturuyor. Rick sanchez ruh hastası yaşlı bir kaçık olduğu için bağırıyor. 😂
Bilmiyorum ki dediğim gibi dayanamamıştım 😂😂
Madem ödül almış, şans vereyim ama bağırışlara bir çözüm bulmam lazım 😂
İngilizce mi türkçe mi izliyorsun?
Animasyon olduğu için türkçesi çok daha iyi. Diğer bölümlerde ilk bölümdeki gibi fazla bağırış çağırış yok zaten :D
İngilizce izliyorum, orijinalinde daha çok abartıyor desene 😂😂
Dublajlı izlemeye çalışırım, umarım ilgimi çeker
En azından vakit geçirecek bir şey bulurum ama asla Disenchantment yerini tutamaz 😂
Disenchantment'e ben de tekrar başlayıp bir şans vericem. Animasyon dizilerinde orjinal ses olmadığı için dublajlar kötü bir etki bırakmıyor. Aynı tvde izlediğin çizgi diziler gibi alışıyorsun. Yani filmleri tamamen ingilizce izleyen biriyim bende ama animasyon ve animeleri asla ingilizce izlemem. Hatta orjinalinden daha güzel bile sayılabilir dublajlısı
Tamam o zaman bugün başlayacağım 😂😂 sende başla
Ben kesin yine sevmeyeceğim ama olsun, şu dönem çok boşum 😂
Tamam söz ben de bugün başlayacağım :D
Dizide çok fazla subliminal mesajlar ve laf sallama olayı kara mizah olduğu için bazıları sıkılıyor ama farkına varırsan çok seversin. Neyse bakalıımm 😂
Aaaa bana cahil dedi 😂😂
Not tutarak izleyeceğim artık dbdbhsgshshdg
Estağfurullah slsöslwöslsöls
Oha ne ara çıktı
Yaklaşık 1 ay önce bölümlerini yayınlamaya başladılar
Biri de haber vermedi be 1 ay olmuş
Ama işte tüm bölümler henüz çıkmadığı için netflixde yayında değil. Bende ilk 3 bölümü diğer sitelerden türkçe altyazıyla izledim
🤣🤣🤣 allahım ne imsanlar var
Yok ben Arthur izliyorun
Kardeşimle bayılıyoruz izleyeceğiz tabiksi
hayır izlemicem bu berbat diziyide izlemeyi düşünmüyorum
Ben de senin hakkında bir yorumda bulundum işte 🙏😓
Tabikide