Selam site ahalisi! Sizce senarist olmak için kişinin hayal gücünün geniş olması bir ön şart mıdır? Yoksa ortalama bir insan da rahatlıkla senarist olabilir mi?Senaristler nasıl bu kadar geniş hayal gücüne sahip olabiliyor?
Bütün senaristlerin hayal gücü geniş değildir ama geniş olması gerekir senarist olmak bunu gerektirir daha geniş hayal gücü demek daha ilginç ve daha hayalperest hikayeler demek daha geniş kitlelere ulaşmak demek...
Günümüzdeki hem yabancı hem yerli sinema sektörüne baktığımda neredeyse hiçbir senaristte yaratıcılığa rastlamadığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Bu yüzden 'bütün senaristler' diyemeyiz. Ama azınlıkta olan kısımdan harika eseler ortaya çıktığı aşikar. B u kadar hayal gücü nereden geliyor sorusuna da cevabım şu olur:
~kendini geliştirmesinden, hayaller kurmasından, pek çok şey söyleyebilecekken susup o anki olay hakkında bile bir sürü senaryo kurmasından, öğrendiği her bilgiden diyebilirim 🌸
Kendine özgün senaryolar yazıyorsa evet hayal güçleri geniştir ama diğer senaryoların benzeri şekilde senaryo üretiyorlarsa hayır hayal güçleri geniş değildir.
Hayal gücü geniş ve çok uçuk düsünce sahipleridir bence çok kitaplar okuyorlar en eski eski kitap koleksiyonlari vardır bir tanıtımda öyle izlemiştim...
Benim hayal ürünüm çok geniş durmadan hikayeler anlata bilirim ama iyi bir senarist ola bilirimiyim bilmem. İşin özünde seyirciye hitap etmek var bazen çok iyi kurukmuş senaryolar tutmazken yaz dizileri el el aranıyor