
Sinema'ya en çok kimlerle gitmeyi seviyorsunuz?
#movie_colic

En yakın arkadaşlarımla gitmek isterdim ama isteme kısmı dışında sinemaya daha önce biriyle neredeyse hiç gitmedim ilgi alanım degildi yeni yeni alanıma girmeye basladi şimdi de karantina var bahtimi.. açıldı diyolar gormeden inanmam
Tabi ki arkadaş çevrem ve kuzenlerimle ya da tek başıma.. Gidecek çok insan var ama en keyiflisi bence tek başına olmak.. Keyifli günler..
Teşekkür ederim.. :)
Rica ederim...
Çok konusmayan, film izlerken birşey yemeyen, sessz ve sadece filme odaklanabilecek biri olmalı lakin etrafımda böylesi yok.
Böylesi hiçbir yerde yok
Napalım oluncaya kadar beklerim 😏
Umarım bulursun 🤜🤛
Teşekkür ederim eig için 🦋
Rica ederim...
Cevap
6Cevap
Sevgilim veya bir kız arkadaş ile yalnız izlemeyi sevmem
Arkadaşlarımla giderim ama tek gitmek daha keyifli. 👽
Tek gitmeyi daha çok seviyorum.
Sevgilimleee ama sorki ne eksik 😅
En kısa zamanda olur umarım 😅
Umarım inşallah
Arkadaşlarla, kendimle, annemle.
Genelde hep tek giderim, daha güzel oluyor.
Ben kuzenimle gitmeyi daha çok seviyorum
ögrencilerimle 😸😸😸
Arkadaşlarım ile birlikte sinemaya gidiyorum.
Ailemle, arkadaşlarla
genelde tek başıma gidiyorum..
Arkadaşlarımla.
Tek başıma
Oğlumla gideriz 👌
Kardeşlerimle
Tek gitmeyi severim
Arkadaşımla
Gitmiyorum ki sksksks
Kardeşlerimle
Tekk
Tek başıma...
sevgilimle
Sinemaya gitmeyi sevmem
Yalnız giderim
Kardeşlerim ile...
Tek başıma
Yalnız
Arkadaşlarımla
olmayan sevgilimle
Tek başına
Arkadaşımla
Kendim :(
Kızımla
Çocuklarım la 🙂
dostlarımla.
Abla
arkaşlarımla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?