Birde dünyanın en iyi dizisi diyorlar buna adını Game of Thronesin altına falan yazıyolar Lacasa ile kıyaslıyolar ne bileyim bana biraz abartı geldi
1 ve 2. Sezon iyi hoşdu sarıyodu aksiyon gerilim baya iyidi
Ama bu 3. Sezondan hiç hoşlaşmadım kel kafa ikizler çok korkutucuydu çok basit gèbèrdiler
Bay Fring e de hayran oldum yav hafif gulumser yuz ifadesi çok tatlı geldi her ne kadar tehlikeli bir adam olsa da güven verici bi ifadesi var severim bele zıtlıkları
Jessenin çocuklu kadına aşık olma olayını da sevdim afferim Jesseye
Skyler da tam 1 bitch imiş gerçekten bu sezon onu ortaya koydu nfkwlsm
Junior Waltın anasına cadaloz demesi çok komikti yerlere yattim artı birde Waltın sinekle düellosu efsoydu fjormsncnnfn
1 ve 2. Sezon iyi hoşdu sarıyodu aksiyon gerilim baya iyidi
Ama bu 3. Sezondan hiç hoşlaşmadım kel kafa ikizler çok korkutucuydu çok basit gèbèrdiler
Bay Fring e de hayran oldum yav hafif gulumser yuz ifadesi çok tatlı geldi her ne kadar tehlikeli bir adam olsa da güven verici bi ifadesi var severim bele zıtlıkları
Jessenin çocuklu kadına aşık olma olayını da sevdim afferim Jesseye
Skyler da tam 1 bitch imiş gerçekten bu sezon onu ortaya koydu nfkwlsm
Junior Waltın anasına cadaloz demesi çok komikti yerlere yattim artı birde Waltın sinekle düellosu efsoydu fjormsncnnfn
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer