Breaking bad 3. Sezon çok sıkıcı değil mi ya?

Birde dünyanın en iyi dizisi diyorlar buna adını Game of Thronesin altına falan yazıyolar Lacasa ile kıyaslıyolar ne bileyim bana biraz abartı geldi
1 ve 2. Sezon iyi hoşdu sarıyodu aksiyon gerilim baya iyidi
Ama bu 3. Sezondan hiç hoşlaşmadım kel kafa ikizler çok korkutucuydu çok basit gèbèrdiler
Bay Fring e de hayran oldum yav hafif gulumser yuz ifadesi çok tatlı geldi her ne kadar tehlikeli bir adam olsa da güven verici bi ifadesi var severim bele zıtlıkları
Jessenin çocuklu kadına aşık olma olayını da sevdim afferim Jesseye
Skyler da tam 1 bitch imiş gerçekten bu sezon onu ortaya koydu nfkwlsm
Junior Waltın anasına cadaloz demesi çok komikti yerlere yattim artı birde Waltın sinekle düellosu efsoydu fjormsncnnfn
Breaking bad 3. Sezon çok sıkıcı değil mi ya?
Cevapla