en sevdiğiniz cizgi film ve cizgi filmin kanalınin ismi neydi? benim en sevdiğim cizgi film neden neden ailesi ironman kanal ise fox kidsneden neden ailesi bu cizgi film de bence cok ögreticiydi besizin düşüncenizi bilemem ama fox kidste ki iron man versiyonu iyiydibirazda trt1e gidelim ağackakan body filmi cıkmıştı ama bence filminden daha cok cizgfilmi iyiydi gülüşü aklımdabu cizgi filmi izlemeyen var mı bi nevi bi cocugun bi makinstle cıktiği yolda yaşadikları olayları anlatiyorduve dilek iksiri bi an cocukluguma gittim geldim üzgünüm
Lauranın Yıldızı, Yamalı Yastıklar, Tarçın Ve Arkadaşları, Yeşil Oba, Marsupilami, Arkadaşım Bıdı. Bunları izlediğim zamanlar çok mutluydum. Virüs falan yoktu. İnsanlar bu kadar iğrenç değildi. Kadın cinayetleri günümüze oranla daha azdı. Çocuk istismarı da aynı şekilde. Günümüze bakarsak Esenyurtta her gün bir cinayet, her gün konteynıra atılan bebekler. Komşuluk denen şey kalmadı. Kime güveneceğini şaşırıyor insan. Gençlikten bahsetmiyorum bile. Ama olsun. Öteki tarafta Rabbim bunların hesabını sorunca ben de dinleyeceğim...
Yukarıda ki çizgi filmleri hiç izlemedim, yetişemedim herhalde o devire :))
Bir sürü var aslında.. Tom ve Jerry, Casper, Laura'nın yıldızı, Damla'nın dolabı, marsupilami (yanlış yazmış olmam muhtemel) Scooby-Doo, Cedric, caillou, şirinler... Ohooo say say bitmez. Kanal ise cartoon networks..
Şirinler Tom And Jerry Casper My Little Pony Thomas ve arkadaşları (diye bir Çizgi Film vardı birde Mavi bir tren) Marsupilami Deli Ali ile Mikrop Necati Çilek Kız Keloğlan Tarla Faresi ile Şehir Faresi Masalı Doru Parmak kız Kül kedisi Kibritçi kız
Benim en sevdiğim cizgi filmler ilk başta casper onun saflığı ve masumluğu nu kendime benzetirdim😂😂red kit, tom ve jerry (hala izlerim)... genel olarak hepsi güzeldi