Hangi Leyla ile Mecnun karakteri favorin? Neden?
Leyla
Mecnun
İsmail Abi
Erdal Bakkal
Yavuz
İskender
Metin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
7Cevap
Pek tanımıyorum ama Erdal Bakkal derim. Cengiz Bozkurt'un oyunculuğunu beğeniyorum.
Leyla çirkin olmalıydı bu nasıl dizi yahu ve hiç izlemedim.
İsmail.
Erdal bakkalla tanıştım on numara bir insan ama ismaili ayrı seviyorum
Her karakter birbirinden efsane ama şimbilli erdal bir başka ya 😂
aynen
Erdal bagggaaalll
Mecnun Ç.
İsmail Abi
Hoo ismail abi nasılsın
hiç izlemedim
İzle
Bu kadar absürt saf komedi bulamazsın🙂👍
@_кагizmа_ьоу_ absürt değil bu dizi down sendromlu ilkokulda trafik kazası geçirmiş Mecnunun kafasının içinden geçenler
@_кагizmа_ьоу_ o yüzden söylediklerine dikkat et karizma olmayan boy
Allah Allah, komik olan bir diziden fırça yedim. Hayırdır sen neyin tribine girdin, çok tuhafsin
@_кагizmа_ьоу_ Mecnun aslında ilkokulda trafik kazası geçirmiş bi çoçuk. İlk leyla da ilkokulda aşık olduğu kız ama hiç dialoğu yok sadece adını biliyor. Erdal bakkal tuzluk babası ona yemek getirdiğinde erdal yemekleri getirdi diyor. Mecunun annesi hani çekip giiyor ya bunun asıl sebebi sabrının ve gücünün bitmesi. Hani lLeylalar değişiyor ya o tv de gördüğü kızlar ve onlara leyla diyor. Erdal bakkalın eşi ve akrabaları da karabiber. İsmail abi de japobn balığı o yüzden pullu pullu şeyler giyiyor. Yavuz da Ağacın gölgesi hani hiç kapıdan girmiyor. Zeynepte sonbahar sonbahar bittiğinde kavuşamıyorlar.
Eee bana ne laf soktun karizma olmayan bey diye, dizi. bana göre öyleydi sana göre başka. Ben sana lafmi soktum yani
@_кагizmа_ьоу_ Ortada kaza geçirmiş bi çocuğun hikayesi var
Bu bana hakaret etmene müsade etmez
@_кагizmа_ьоу_ hakaret duymamışsın sen karizma olmayan boy.
bi susmadınız ikinize de engel
Erdal bakkal😂
Mecnun
Yavuz..
kral bee
Öyleydi valla , hikayesi de huzunluydu.
gerçekten...
Yine aklıma geldi.
Senaristin yeteneği ya meğer tüm Türkiye'nin izlediği ve güldüğü dizinin perde arkası nasılmışş
Final çok aglatmişti beni ya hakikaten öyle.
Bu kadar güzel bi dizi eyleme setten birkaç kişi katıldı diye çok saçmaa
Evet ya çok haklısın.😪
Çok kafadengi birisin
Sen de öyle teşekkür ediyorum 😗😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?