Başlıkda belirttiğim filmi izlediniz mi, izlediyseniz de beğendiniz mi?


İzledim evet çok güzel ve sürükleyici bir filmdi mitsuha ve takinin bedenlerinin yer değiştirmesi ve uyum göstermesi dikkat çekici bir konuydu bence
Kesinlikle
Evet çok hoştu 🥺 beni güzel hissettirmişti
sonunda gözlerim dolmuştu, çok hoşdu içimi ısıttı diyebilirim
Evet evet ağlamak istedim sonra anime için ağlanır mı diyerek gerçeğe döndüm 😀
ben baya üzülmüştüm ve anime olup olmaması pek de umrumda olmadı 😁
Doğru aslında keşke ağlasaydım qğsppw animelerde farklı bir gerçeklik 🥱
Keske ağlasaydım sksnndjdjjd
Sen eskidende başka bir hesapla yol muydun bu sitede
Yok*
Bir kaç farklı hesapla girdiğim oldu da pek aktifligim yoktu
Gözüme bir yerden tanıdık geliyordunda sorayım dedim, iyi geceler
İyi geceler
Cevap
2Cevap
Evet. En beğendiklerimden.
Sorun olmazsa diğer beğendiklerinizi de söyler misiniz?
Tüm ghibli yapımları.
Yorumumu niye kaldırdın?
Yorumunu kaldırmadım ki
Kesinlikle baş yapıttı
izledim, ve beğendim de
Duydum ama izlemedim konusu ne
Sana spoiler vermeden şöyle diyeyim iki genç bir oglan ile kız vücut değişiyor en sade spoilersız bu sekilde ve film romantik konulu bir film
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar