Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Merhaba,
Teen Wolf'u izlemedim. Yorum yapmam sağlık olmaz. Fakat The 100 bir sezon izledim. Beni çok açmadı. Yani bana hitap etmedi diyebilirim.
Cevap
7Cevap
The 100 daha güzel ama genel olarak ikiside ergen dizisi.
Ergen sayılırım, 18 yaşındayım 😀
Ölmek için 13 sebep izle ardından the 100 sonra twd ye geç 😅
Teen wolfu yarım bıraktım sarmadı sıktı. The 100 çok çok daha iyi kıyasla.
The 100 başlarda güzel ancak sonra saçmalamaya başlıyor. Teen Wolf izlemedim
Akasya durağı usman aga
The 100 fakat son 3 sezonu çöp bence
the100 güzeldi... Tenwolf çok sarmadı...
The 100 çok daha iyidir.
The onehundred izledim güzeldi
The100
The 100
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?