İlim bilimi bilmektir ilim bilim bilmektir sen ilmi bilirsen? Neyse karıştı biri doğrusunu yazsın 😊
Bilim kurgu filmleri sever misiniz?
İlim bilimi bilmektir ilim bilim bilmektir sen ilmi bilirsen? Neyse karıştı biri doğrusunu yazsın 😊

evet ama Matrix'i pek sevmedim de izlemedim de...
Yıldız Geçidi
Prometus tarzı...
Keşif, bilimsel merak uyandıran tipte olanlarını seviyorum. Yıldız geçidinde Ra'nın bir uzaylı olduğunu öğreniyorduk. Prometus da bizleri var edenler babayiğit kel uzaylılardı.
İşin içinde keşfetme olayı var. Matrix aslında smilasyon evren modelini anlatıyor ama işin içine uzak doğu dövüş teknikleri, macera giriyor. Avangers zaten aslında çocuk filmi gibi bir şey... Birinde tüm insanlığı kablolara bağlamış bir uzaylı ırkı kung fu teknikleriyle alt ediyorsun. Diğerinde parmağını şıklatınca evrenin yarısını yok edebilen bir varlığa boks ve güreş kullanarak altediyorsun. bunlar bana çocuksu geliyor.
Süper
🌸 Çok severim. Bilim kurgu ama fantastik bilim kurgu olmalı. İzlemeye doyamam. Çünkü herkes çeviremez yönetemez oynayamaz, kaliteli olmak zorundadır ve öyle de oluyor.
🔴 Matrix e bayılırım. Kaç sefer izledim bilmiyorum.
Sinema tarihinin en ses getiren filmlerinden biri Matrix filmi. Neo’nun kahini ziyaret ettiği sahnede evde mutfak kapısının üzerinde bu iki kelime bası hatırlatmısın “kendini bil”
🟢 Yunus Emre de bizden bir filozof. Der ki:
“İlim ilim bilmektir,
İlim kendin bilmektir,
Sen kendin bilmezsin,
Ya nice okumaktır.” 😎
He oydu işte 😁 bide bence yazdım işin yoksa baksana 😄
Tamam 😄 sağol
Merhaba,
Bilim kurgu benim favori kategorim diyebilirim. İzlemediğim filmi çok nadirdir. Özellikle Matrix sanırım bir kaç kere en baştan falan izlemişimdir.
👍🏻
Bilim kurgu filmlerini severim.

Türkiye de henüz bilim kurgu filmi yapılmadı diye biliyorum.
toplum olarak gülmeden yapamıyoruz çünkü biz, bilim kurgu esintili Türk yapımların hep absürt komedi olması tesadüf değil sanki. bilim kurgu ciddiyet ister. Korku filmlerini bile replika gibi komediye dönüştüren milletiz sonuçta. Cinlerden başka malzeme yok elimizde, çünkü oraya yaratık da koysan, uzaylı da koysan gülecek millet yine.
Başka ülkelerin yapımı olan Bilim Kurgu filmlerini izlemek zorundayız. :)
👍🏻
Cevap
41Cevap
Oldukça severim fakat çok abartılı uçuk kaçıktan ziyade mantıklı tutarlı olanlarını izlerim.
Matrix favorimdir ve yeni filmini sabırsızlıkla bekliyorum bakalım.
Helal olsun 😁
Bilim kurgu filmleri severim. Ama Matrix filmi bilim kurgunun ötesinde bir kavramdır. İnception da öyledir.
Evet haklısın
Bilim kurgu filmler ilk tercihimdir ve😃

müptelasıyım
Ooo o zaman benceme de buyur. ya da sen bilirsin ☺️
Çok severim. İnsanın o filmin içindeyken kaybolması. Çok güzel
tamam
En çok bilim kurgu severim ama matriks hic sevmedim... fantastik olmayacak
👍🏻 Tamam
Geliyorum dur dur... ah sana nasıl kıyılır kdjsnd
çok fazla saçma film var ya iyisi iyidir ama kötüsü de çok kötüdür be ortası yoktur
Doğru
Ben pek sevmiyorum maalesef çok sıkılıyorum 🤦🏻♂️
😃
Evet hele bir de aynı zamanda fantastik bilim kurgu olursa tadından yenmez.
Evet ya
Bilim-kurgu çok severim. Özellikle uzay, zamanda yolculuk olunca çok seviyorum.
Bende 😄
İnterstaller favorim uzay filmleri hoşuma gidiyor marslı diye bir vardı oda güzel
Evet 😁
Bayılırım. En sevdiğim film türüdür. Favori filmim ise The Prestige
İşin içinde bilim var elbette izlenir. Bu gün film olan yarın gerçek oluyor.
En çok izlediğim ve Google'da film aradığım kategoridir.
sever miyim izlersem severim ama öyle meraklısı falan değilim
Hic sevmem sacma sapan filmler gercek disi ben daha cok gercek yasanmis hikayelerin filmlerini severim
En sevdiğim türden 🙈
☺️
Evet en sevdiğim tür.
Güzel. Benceme de bir bakar mısın 😄
Olur. Bide yorum at beceye 😄
Hiç sevmem. Uyurum muhtemelen
Tamam
Başka film izlemiyorum zaten bilim kurgu dışında
Dövüş klübü de mi bilimkurgu 🤣
İstisnalar olabilir yienim yani genelde bilim kurgu izliyorum en sevdiğim film kategorisi diyelim 😂😂
😄tamam
harry potter , spider man tobey'li severim
😁
Severim. Kurgu güzelse keyifle izliyorum.
Bende
Genelde savaş ve aksiyon izliyorum
Tamam
Küp olabilir hoş bi filmdi
2 filmini de izlediniz mi bari?
Ben de çok sevmiştim. Gerçekten akıl yorucu bir filmdi.
En çok izlediğim kategori
Gerçekten güzel severim ben
Cıxx hiç sevmem
Cıxx ne
Tabikifr kim sevemez ki
Hayır hiç
😄
😅
Evet severim
İyi
Hiç sevmem...
Sen ne seversin
Evet seviyorum.
Az önce anlattın
Fazla sevmem
Temem
pek sevmiyorum
Tamam
Eh işte
Yani
🙂
mindfuck ise severim
İyi
Severim
İyi
Çok..
Ne kadar çok
Hiç sevmiyorum üstadım.
Tabiki hem de çok
Tabi genelde etimolojik bilim kurgu hayranıyım
EVET
Severim.
Çok severim.
Severim
Hepsini değil
Evet severim
Çok severim
Severim
Hayır sevmem
Çok sevmem
evet
Tamam
Severim sayilir.
👍🏻
Aşırı severim
Tamam😁
Hemde cok
Severim
Matrix görünce daldım...
kim sevmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?