Hı Bu kız İnsan değil mi? Robot Makine mi? Ben mi? Yanlış anladım 😂😮 Biri beni Aydınlatsin Nasıl robot Oluyor bu Tövbe Estağfurullah 😅 Vayy anasını bee teknoloji Nasıl gelişmiş Bizim Türkiye Anca boş boş şeylerle uğraşsın Burda kafa geri orası ileri zekalı ki adamlar herşeyi üretiyor istesek Türkler de üretir ama bu kafa olunca olmaz maalesef tembel cahil seviyesiz çok var türk toplumunda
Eğer yetenekli bir oyuncu ise kendini izlettirebilir. Yabancı Sinema ve dizilerde bir çok karakter robot karakterine girebiliyor ve akıllarda kalabiliyorlar.
Hhahahaha hiç duymamıştım. O değil de biraz daha Türk güzelliğini taşıyarak yapsalarmış keşke. Veya ne bileyim daha karakteristik bir yüz olsaymış. Yüzü tamamen yapay instagram enstetik filtre yüzlerinden. Sağ alttaki fotoda da korku filminden fırlamış gibi skdskdjskjd
Yapay zekanin bir özelliği de insan duygularını öğrenebilmesi. Robotlar artık aşık olabilir, ağlayabilir, sevinebilir. Hatta şiir bile yazabilir. Ne zamandi hatırlamıyorum bunun deneyi bile yapmışlardı. Yapay zekanın bilincini kötü resimlerle ve anılarla doldurup mürekkep testine soktular. Robot ne dedi biliyor musun? Kıyma makinasından geçirilmiş bir insan gördüğünü söyledi :) yani teknoloji hızla ilerliyor ve gelecek neler getirecek hayal bile edemiyorum
Vayy robot beyler burada demek istemişler ki bazı manevi hastalıklar maddi olanlar kadar hatta daha feci zarar verebilir insana, robot beye burdan selam
Tabi orası öyle :) görür müyüz bilmem ama ileride robot ile evlenen insanlar olacak ya da birbiri ile evlenen robotlar olacak :) hani sen demişsin ya mimikleri kendini ele verir diye valla ben inanıyorum ileride oyuncu olup ödül alacak robotlar olacak hatta insan psikolojisini inceleyen ve sorunu çözmek için yazılmış bir nevi psikolog robotlar bile olacak :)
yani bir insan gibi olamaz mimikler ve beden dili çok zayıf kalır diye düşünüyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Oyuncuların bile mesleği elinden alınacak bu gidişle baksana :D ama ben istemezdim bu ne kardeşim her şey yapay birazcık doğallık payı bırakın artık yeter be yediğimiz yemeği bile 3d yazıcıdan yiyeceğiz artık :/
saçları detroit'deki kara'ya benziyo hı :D mimik olarak bilemem ama bazı oyuncuların videolarını izlese veritabanına kaydedip onların tarzlarını kullanabilir sanırımm
Belşe rol oynatmak icin robot yapmak bilemedim şimdi saka bi yana o robotla duygu nasil karsi tarafa hissettirecek he rolü rorbotluksa okey ama insan rolundeyse ses tonu mimik jest duygu ne kadar başarılı olur...
Bilim kurgu tarzında olursa harika olur şimdiki türk oyuncularından kat kat iyi oynar ama yapımcılar klasik bir şey yapıp robotu aşiret gelini yapacak diyen korkuyorum😄😄