
Yayın Tarihi: 5 Haziran 2011
Yönetmen: Jeff Davis
Başrol Oyuncular: Tyler Posey, Holland Roden, Dylan O'brien, Tyler Hoechlin
Sezon Sayısı: 6
Bölüm Sayısı: 100

Normalde siteyi bıraktım ama bu diziye özel bir yorum yapayım dedim. Öncelikle TEEN WOLF benim gerçekten çok sevdiğim 3 kere bitirdiğim ki özellikle ergenlik çağındayken falan gerçekten hoşuma giden ve bana yabancı dizi sevgisini aşılayan en önemli dizi diyebilirim. O yüzden bende daima yeri ayrı olmuştur bu dizinin. Şöyle diyeyim gerek tema, müziği, aksiyonu dizinin içeriği falan gerçekten çok hoş ilgi çekici bana göre. Yani şunu diyeyim en iyi dizim diyemem ama bende yeri ayrıdır daima. Neyse özellikle ilk sezonları gerçekten çok iyi yanii keşke hafızam silinse de tekrar izleyebilsem dersin ya işte benim için öyle konumda olan bir dizi. Dizide yani tabikide benide herkes gibi sinir eden şeyler var Scott yani "True Alpha" diye tabir ettiğimiz şahsın herkesten dayak yemesi falan gerçekten kötü ve saçma mesela. Yani madem gidiyorsunuz onu True Alpha yapıyorsunuz o zaman tamam yenilmez olmasın tabi ama gidip de bir Betadan dayak yemesin lütfen. Neyse şahsen o dizide Stiles'ın (Dylan O Brien) yeri bende ayrı oldu daima ki diziye bence en çok şey katan kendisidir. Zaten sende bilirsin Stiles diziden çıktıktan sonra yani son sezonda artık bir şeyler eksikti insanlar ister istemez onun eksikliğini farketti ve zaten onlara rağmen bir kaç bölümde durdu ama en son "Labirent" filminin çekimleri yüzünden tamamen ayrıldı ve dizi de zaten bitti 6. ve son sezonu ile. Şöyle diyeyim dizi gerçekten bence her sezonu gayet güzel yinede be olursa olsun. Bir kere farklı bir dizi ve bu dizide şuda var ki biliyorum bizzat yaşları 40-50 olduğu halde bu diziyi izleyen insanlar gördüm ki bu bile ne kadar güzel olduğunu gösteriyor. Neyse Türkiyede bu diziyi de "The Vampire Diaries" gibi ergen dizisi olarak gören büyük bir kesim ama yinede her yaştan insanın severek izleyeceği ve dediğin gibi izlediği bir dizidir bu. Neyse kısa ve öz olmam gerekirse evet hataları ve eksikleri var bence dahada iyi olabilirdi ama olsun yinede bu haliyle bile mükemmel bir aksiyon dizisi diyorum 😊Ayrıca Derek adamdır 😂
Bende The Vampire Diaries, The Originals bitti. Legacies başladım ondan sonra ne izleyeceğim Allah bilir.
Yani bu dediğin diziler genel olarak aynı türden. Ben her türden dizi izlemeyi seviyorum şahsen. 100 den fazla yabancı dizi bitirdim zaten ki kafam nasıl eserse öyle takılıyorum. Bulursun yani bir şeyler bee sıkma canını 🙂
2 Kere Bitirdim ScottMcall adlı başrol oyuncu ormanda stiles stlinski adlı arkadaşı ile ceset arama amaçlı gezinirken stilesi babası polis olduğu için ormanda stilesi yakalar ve götürür Scott Mcall evin yolunu tutarken birşeyden ürker ve yokuş yerden yuvarlanır ve ceset yanında belirir o sırada bir Alpha Kurt Peter Hale adlı kişi tarafından ısırılır ve astım ilacını aramak için yola koyulur ve Bulamaz Evin yolunu tutar ve ısırık izini fark eder bandajlar ve uyur sabah kalktığında yarasına bakar yarasının geçtiğini görür
ve garipsiyen Scott Okula Gider ve durumu Stiles en iyi arkadaşına anlatır okuldan sonra ormana gidip astım ilacını tekrardan arayan Scott Önünde bir adam ile karşılaşır Şahısın ismi Derek Hale dir. ve Scotta karşı astım ilacını fırlatır ve Derek Hale Scottın Kurt Adamlığı Öğrenmesi İçin Scottın yanında olur.
Scott bir beta kurttur ve Alfasının kim olduğunu bilmez
Beta = Bir sürü üyesi olan betalar alfalardan güçsüzdür
Alfa = Bir sürü oluşturabilir ve insanları dönüştürebilir
Omega = sürüsünden atılmış veya terk etmiş kurttur
Sarı Göz = Beta Ve Omegalarda olur bu göz rengi masum birisini öldürmediği anlamına gelir
Mavi Göz = Bu göz rengi masum birisini öldürmüş bir Omega Veya Betaya Aittir
Kırmızı Göz = Alfalara Ait Bir Göz Rengi
Gerçek Alfa = Doğuştan kendi iradesiyle Alfa olan kurtlara Gerçek alfa denilir
Ökse Otu = Kurtların ve Diğer doğa üstü varlıkların geçemediği bir bariyer oluşturur
Carimera = Bu varlıklar Doktorların oluşturduğu doğa üstü varlıklardır
Ölüm perisi = Çığlığı ile bir insanı savuran ölümü tahmin eden varlıklar
Kanima = Zehir Taşıyan Öldürmesi Zor bir varlıkdır
Çakal Adam = Normal Kurt Adamlarla Aynı özellikleri taşır
İblis Kurt = Bir kurt Adamın Bastığı Topraktaki İzinin İçindeki Yağmur Suyunu içince oluşan kurt türü
Cevap
20Cevap
Selâm,
Hanımefendi kendisi ilk izlediğim ecnebi dizisidir. Bu diziyi üç kere bitirdim tam ve en sevdiğim yabancı dizidir.
Dizinin konusunu, karakterlerini, ortamını çok seviyorum. Diziyi tekrardan izlemeyi düşünüyorum. İzlemeyen herkese tavsiye ederim. Keyifli bir dizi.
Bana hitap eden diziler değil. Genel olarak genç kesimin sevdiği diziler. Ben biraz daha gerçekçi ve derin dizileri takip etmeyi seviyorum. Akıl oyunlarının yoğun olduğu diziler beni daha çok çekiyor.
Çok hoş bir diziydi gerçekten. Sürpriz içeriklerin olduğu, aksiyon, aşk, dram, korku, az da olsa komedi bile vardı. Kurtadam dizisi severler için gençlik dizisi de diyebiliriz. Akışı ise Kobra Kai gibi, bir bakıyorsunuz bölüm bitmiş oluyor 😃. Neredeyse Arrow ya da The Flash dizisi kadar kaliteli yapım olmuş diyebilirim. Bitmeseydi iyiydi
Bu tarz diziler pek ilgimi çekmiyor. Daha çok; ünlü kişilerin yaşam öyküleri, bilimkurgu dizileri, aksiyon & macera temalı dizileri izliyorum..
Her sezon çizgi filme dönüşen ama başlamışken bitirelim denilen bir dizidir. Hele sonra ki yok avcılar ya dehşet doktorları falan iyice sıçtılar.
7. sezon çıkacağı söyleniliyor.
Başroldaki kızı çok beğeniyordum, oyunculuğu güzel. Lâkin diziyi çok izlemedim ama tamamen bitmişken izlemeyi düşünüyorum.
Zaten final vereli seneler oldu ki :D
Anladım..
2 kere izlemiştim ve sevdiğim dizilerden. stydia ship ❤️
Dizi çok güzel ya 7. sezonda çıkacak deniliyor..
cidden mi
final sezonu çok saçmaydı ya
Öyle söylentiler var sanırım yeni oyuncular ile devam edecekler galiba.
Çok sevdiğim bir yabancı dizi Kore dizisindn sonra izlediğim yabancı dizi ara ara bakarım tekrar başalanacağı hakkında bilgiler dolanıyor şimdilik sözde sadece iki gün önce instagram hesabından baktım kılıktan kılığa girmiş tipi kaymış oğlanın
5. sezonu çok saçmaydı gereksiz uzatmışlar olayları. Final bölümü de daha güzel olabilirdi beklentimin altındaydı.
İzledim çok güzel bir dizi son bölümü bana tam final gibi gelmedi sanki devamı gelecek hissiyat verdi
Peter Haleyi harcadılar o adama alfalık çok yakışıyordu.
Ben bütün bölümlerini izledim ve çok beğendim bence güzel bi dizi
İzlediğim açık ara en iyi dizi çok eğlenceli hep tekrar izliyorum fakat birkaç saçmalık var örneğin scottın true alpha olup bir betaya veya kendinden daha güçsüz kişilerden dayak yemesi çok saçma ve çorap değiştirir gibi sevgili değiştirmesi ve stiles karakterini daha güçlü olması gerekirdi örneğin void stiles gibi güçlü kalsaydı falan ama çok sarıyo mük bı film
Bir kaç bölüm izleyip sonsuza dek sildim listemden ergen dizisi
İlk 1 2 sezon çok iyiydi, sonra dizi saçma aşk ilişkilerine döndü resmen kim kime dum duma oldu.
1. Sezonu izlemiştim sadece
Devamını izlemeni tavsiye ederim çok güzel bir dizi.
Bilmiyorum beni pek sarmadı, bu arada sen ne kadar vampirli kurtadamlı şeyler seviyorsun
Sarıyor ya kuzenimle izleyince :D
Ben genelde film izlerim, fantastik şeyler seviyorsun belli o zaman sana Stardust filmini öneriyorum
Göz atacağım teşekkür ederim.
Rica ederim
İzlemiştim. Güzel bir diziydi
Pek dizi izleyen biri değilim izlemedim.
Ergen dizisi gibi geliyor.
Mutlaka izlerim
Tavsiye ederim..
Ben çok beğendim yeni bölümler gelirim acaba
7. sezon çıkacak deniliyor ne kadar doğru bilmem..
Merakla onu ve lusifer i bekliyorum
Çok güzel bir dizi
0-12 yaş dizisi
Yabancı sevmiim
İzledimde erken bitti be cok güzeldi
Ben izlemedim sonu iyi mi bitiyor?
Melike patlayacak sanırım 😐
dandirik leş bi dizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?