Hala sevip, izleyenler var mı çizgifilm? 😄
Unutmam bunu 🖤


Bunun adı neydi ya 😂
Pikibu diye ses cikariyorlardi demj ya 😂 o zamanlar çizgi film kaliteliydi şimdi çok kötü
O zaman TRT de animasyon çıkardı birde onlar da çok iyiydi yürüyen şato falan
İzledim onu onun yönetmeni yürüyen satoyu da yönetti o adamın animasyonları hepsi efso dediğimi de izleyebilirsin gökteki kale de öyle
O da onun animasyonu
Cevap
10Cevap
Arthur, powepuffgirls, caillou, sünger bob, Taş devri, jetgiller, Monster High vs hepsini izlerdim hala izliyorum bazen jdkdjdjj
Sonradan çıkanlardan esrarengiz kasaba , adventure time falan güzeldi ya

Kungfu Panda.
Oliwer ı izliyorum hala bi kaç tane daha var amam unuttum
Bugs bunny ve red KİT
Recep Tayyip Erdoğan 20 yıldır televizyonlarda yayınlanıyor 😂😂
Pingu tazmanya canavarı bide
Temel reis
Tom Ve Jerry
Arthur
Kesinlikle benimdeee
Çizgi film sevmem
Sürekli dizi
Maşa
Winx
Gece yürüyüşü
Tom ve Jerry 👍
winx
He-man
Tom ve Jerry
zaboo mafoo
Mia malkova😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar