
İzledim
Henüz izlemedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Şeytanı polisiye bir saçmalıkta kullandıkları için vakit kaybı gördüğüm dizidir.
Yine de bu saçmalığa 1.5 sezon ayırdım, bir ihtimal başka şeylerden bahseder diye fakat çizgisinden sapmadı, haliyle izlemeyi bıraktım.
Polisiye dizi arayan izleyicinin ne işi olur şeytanla, şeytana gelen izleyiciyi polisiyeyle oyalamak baştan sona fiyaskoydu..
Evet keşke polisiye olmasaydı daha heyecanlı olurdu haklisin
@tenekee Netflix dizisiyle koca evrenin ne ilgisi var, ben değil yapımcılar üşengeç. Sen de bu kadar körü körüne savunma her şeyi, bağnazlıktan kurtul. Herifler bir dizi yapıyorlar, tanrının oğlu olan şeytanı gösteriyorlar, ona da cinayet çözdürüyorlar, sen de kalkıp ''arrow'u izle anlarsın'' diyorsun. Bana ne ulan arrow'dan şundan bundan, bilmem kaç sezonluk dizide, evrenle olan bağlantısını da anlatmak zorundalardı, ben diğer filmleri izlemek zorunda değilim. Marvel bile her filmini oturup izlememene rağmen anlayabileceğin filmler yaptı avengers'la, ne anlatıyorsun sen
Bana bunu yazacak zamanin var. Araştırma yapacak yok. İzleme. Dünya çapında o dizi ailesi Marvel kadar izleniyor. Deki benim zevkim değil. O kadar basit. Hem dizinin konusundan haberin yok hemde yorum yap. Geç izleme. Gayet basit. Birde sanki bu işten anlayan gibi konuş. İşin olmayan konulara girme ezer ler...
Seni avlarım. Yavru.. sen önce biraz dizi izle öğle. Gel. Bir boktan haberin yok. Bebe. Yasin genç ama Google bile kullanamayan labunya.. önce içeriklere bak. Çizgi roman senin alanın değil. Uzatma. Önce çizgi roman oku. Sonra bu dizileri izle. Zaten çizgi roman okunmayan insanlara göre değil. Bu kadar basit. Konuşma. Anladın...
Cevap
8Cevap
Sevdiğim türün en iyi örneklerinden biridir. Şimdi ise yeni sezonu geldi. Henüz başlamadım ama listemde. Muhakkak başlayacağım.
Favorim. Hele Arrowun kızına asıldığı dizi dışı başka bir bölümde hasta olmuştum... İ * devil diyordu. Arzun nedir?
Yeni bölümlerini bekliyorum. Eski bölümleri çok izledim
İzlesem mi izlemesem mi kararsızım🤔
Sence 🤔🤔
İzlemelisin bnde ilk sezondayim güzel şimdilik
Napim özet mi geçeyim😅
Aminnnnn derim 🤭
ilk bölümünü izleyip devam etmedim çünkü abartıldığı kadar bir şey göremedim.
Birkaç bölüm izledim sadece vaktim olursa izlerim
Merhaba benim ilgimi çekti bile.☺️
Çok duydum adını ama izlemedim izlerim belki
duydum izlemedim aksam ilk isim izlemek
Şu an 4. kerecfalan izliyorum
Bn ilk sezondayim izlenir mi diyosun
Teşekkür ederim. evet geç kaldım farkındayım işler açılmadan hergun 10 bölümle hallederim ozamn
2 sezon izledim o kadar.
Ben pek beğenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?