Selam site ahalisi! Teşkilat dizisi yayın hayatına çok hızlı bir giriş yaptı ve kısa zamanda ekranların sevilen ve bir sonraki bölümü merakla beklenen dizilerinden biri olmayı başardı. MİT operasyonlarını anlatan dizide; karakterlerin her biri farklı yönleriyle tutuldu ve sevildi. Peki ya sizin favoriniz hangi karakter? Yorumlarda buluşalım.. 🙂🙂Teşkilat dizisini siz de severek izliyor musunuz?
Aynen ya hele şu sahneye hala gülüyorum eşinin hamile olduğunu öğrenmeden önce durup bi hayal etmişti sonrada irkilmişti Gürcan da noldu deyince bi an baba olduğumu hayal etmiştim de demişti 😅
Aynen, o hallerine ben de çok gülüyorum. 😀😀 Ama böyle dizilerde şakayla başlayan böyle küçük flörtler zamanla aşka dönüşüyor. Bakalım senaristler dizi içinde böyle bir aşkı yaşatacaklar mı? 🙂🙂
Bilemiyorum orasını istihbaratta aşk nasil olur? Ama kaliteli bir dizi olduğu kesin zaten. Maalesef bizim türk halkı kaliteli diziler yerine zengin fakir patron sekreter klişeleri ile dolu aşk dizileri izleyip reytingi onlara vermesini severler
En İyi Cevaplar